Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag förbereder dagens arbete och undrar om sändningen (jobbrelaterad) kommer att anlända idag... den skulle ha kommit i torsdags men sakerna blev upphämtade då och de ska transporteras rätt långt :meh:

Dock är PostMord inte inblandade :D De andra kan de också... :cautious:
 
Helt slut, Kan inte sova, så det blir trött dag på jobbet.
Inte bra.
Skype möte med HK, och set ut som en trafikolycka.
 
Borde sätta mig och skriva men någon sover på mig och jag vill inte störa. 😇
20191021_100123.jpg
 
Inte heller sovit bra inatt. Känns tjockt i huvudet av att sova så lite. Har annars sovit helt ok flera nätter i rad så förstår inte varför det inte går vissa nätter.

Var i skogen och det var någon fågel som lät lite lätt hysterisk. Undrar vad det var för fågel? Lät som en blandning mellan höna, kråka och ett skrikande barn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 700
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 327
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 970
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp