Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur sminksekter funkar :confused:
FB_IMG_1575664109558.jpg
 
:meh: Någon som är sugna på två tonåringar? Allra helst den äldsta, jag har bett om att hon ska vara hemma en helg och ta ansvar för lillebror (tonåring även han) och hund, något som vi bestämde början av september. Nu är jag sjukt hemsk som tvingar henne att vara hemma en helg, det är ju typ värsta straffet. Värst var visst att jag inte tyckte att det var okej att ta hem pojkvän som vi inte har träffat när vi inte är hemma över natten. :meh::devil: Det är verkligen jättesynd om dem, de ska göra hemgjord pizza, något som de har önskat själva och har godis och chips till hands.

Stackars lidande barn :cry:

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Funderar på att åka på en liten loppisrunda imorgon, åt Tingsryds-hållet :) . Det är så härligt att åka själv och bara vandra runt och titta, känna, vända och vrida på gamla prylar. Det är jättekul med sällskap också såklart, men ibland är det skönt att kunna gå runt och titta själv i helt egen takt..... Just nu är det speciellt intressant att titta efter gamla fina juldukar - och så letar jag ju efter julgransljushållare till stearinljus.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
57 58 59
Svar
1 175
· Visningar
34 548
Svar
2 002
· Visningar
62 580
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
712
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 657
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp