Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker besluta om det är rimligt att åka på en kurs (till London i ca. 1 vecka) i hur man gör 1700tals korsetter för en av mentorerna i sygruppen jag är med i.

Är orimligt orolig över att behöva resa själv utomlands. Men om sambon ska med så måste vi hitta hundvakt och det är ju inte så himla lätt.
 
Försöker lugna min puls så att jag kan lägga mig. En av fälgarna som jag skulle bära ut gled iväg och drog tillbaka nerför trappan. Det verkar ha gått bra och ingen människa var ivägen, men satan vad det lät! Så mycket för att göra det hela "tyst och smidigt för att inte störa grannarna"! :eek: :banghead: :p
 
Jag lär få styra om min sista släktforskningsuppgift... :( Tänkte ju undersöka en ev snapphanekoppling i släkten, men har insett att det inte kommer att gå pga omöjligheten att ta sig längre bakåt än till 1700-talet. Så nu får jag tänka om..... :nailbiting:
Hur kommer det sig att det inte går att hitta info tidigare århundraden?
 
Försöker besluta om det är rimligt att åka på en kurs (till London i ca. 1 vecka) i hur man gör 1700tals korsetter för en av mentorerna i sygruppen jag är med i.

Är orimligt orolig över att behöva resa själv utomlands. Men om sambon ska med så måste vi hitta hundvakt och det är ju inte så himla lätt.
Tycker absolut att du ska gå! Du som är så framskridande inom området :)!
 
Försöker besluta om det är rimligt att åka på en kurs (till London i ca. 1 vecka) i hur man gör 1700tals korsetter för en av mentorerna i sygruppen jag är med i.

Är orimligt orolig över att behöva resa själv utomlands. Men om sambon ska med så måste vi hitta hundvakt och det är ju inte så himla lätt.
Såklart du ska åka. Det blir jättekul när du väl är på plats. Och i ärlighetens namn så är det ingen skillnad på att åka själv och att åka tillsammans med någon annan. Flygplatsen fungerar likadant oavsett! :)
 
Jag sitter på jobbet med den första mensvärken på typ 25 år!! Slutade med p-piller för 14 dagar sen så det är väl det som är på gång nu. Inte haft mens på en herrans massa år, så det är klart att det känns när systemet drar igång antar jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 854
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 826
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 533
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp