Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du slår inte min fd granne iaf. Hon hade alltid samma grå mysbyxor och blå tisha. Helt ok so far.. Men hon hade också en medalj om halsen. Första gången trodde jag hon just varit och sportat och vunnit den. Men nej.. Det var från en danstävling för ca 10 år sedan. Jag bodde där ganska många år och vi möttes i tvättstugan varje vecka typ... Hon med medaljen jämt. Undrar fortf varför.. :laugh:

Jag själv gick alltid till kiropraktorn samma dag som tvättdagen. Jag fick be om ursäkt för omaka strumpor, mormorstrosor etc. Han tyckte dock det var skönt med någon som klädde ner sig och inte hade genomskinliga spetsunderkläder etc. Skönt att min fulhet var uppskattad. 😂

Haha! Aaw, gulligt ändå att bära medaljen.. kanske jag skulle börjat med också, använda dem som halsband :p.

Åh, usch det lät osmakligt med små pytteunderkläder hos kiro... förstår han gillade dig :p.
 
Den allra bästa starten på dagen, bara maken, jag och Ville. 😍 Fina drev igen men det som saknas är ett avslut. 8 km i nysnön och hur pigg som helst. Skönt med bra kondis på hunden!
20191210_110708.jpg
 
Varit iväg och tröstshoppat en lussebulle OCH en kanelbulle.

Tyvärr tigger fröken hund alldeles för mycket för att jag ska kunna äta det i smyg här på jobbet.

Såjag får sukta över att jag har köpt det iallafall :D
 
Ligger på sängen och knaprar morötter.
Kollade Beverly Hills 90210 förut. Två avsnitt i rad saknades (pga rättighetsskäl) så jag missade en spännande intrig :down:
Ska nog se ett avsnitt till nu.
 
Leeedig! Sov till sju och var så mysigt att komma ner till sprakande brasa 😍. Sen körde jag in till stan för att handla det mesta inför julhelgen förutom färskvaror då (vägrar sätta min fot i en butik i stan sista veckan före jul för folk inte är kloka och har lovat mig själv att inte utsätta mig för den stressen, tänker fortsätta hålla det! ), nu är sista julklappen fixad med 👍.
 
Jag har lunch men har absolut noll lust att gå ut, trots solsken och stillasittande jobb.
Tror att jag blir inpasserad igen och hänger lite på min vanliga våning innan jag går tillbaka till bevakningscentralen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 851
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 817
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 529
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp