Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknar upp till nyheten om att Marie Fredriksson har avlidit. Så många 90-talsdängor som folk delar på fb nu.

Lyssnade för ca 1.5 år sedan på Roxettes låtar då sambon och jag var inne på att ta över en av grannens valpar och skulle döpa den till Roxette efter låten "the look". Tyvärr överlevde inte valpen
 
Ska kolla på Nobelfirandet ett tag till och sen föna och locka håret.
Hade egentligen tänkt träna före jobbet imorgon men förlängda arbetspass både idag och imorgon gör att jag stryker det. Får kompensera nästa vecka när jag jobbar natt och därför kan träna alla dagar :)
 
Jag sitter vid brasan och äter frukost. Det regnar på tvären och väderstationen säger att det blåser 8 m/s och upp till 17 m/s i byarna. All snö ser ut att vara borta. :arghh:
 
Kändes som jag precis somnat när klockan ringde idag, kul :cautious: Vaknar till regn och rejäl blåst. Undrar hur länge hästarnas frukost ligger kvar i hagen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 841
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 792
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 523
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp