Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
säljaren kom in till mig nyss. Började prata om lagerplats för en viss produkt...

Jag sa till honom att det kan jag fixa under morgondagen när mina deadlines för offertregistrering och beställningarna är färdiga. Han muttrade något om att det har ju inte blivit gjort sen han började för snart 1 år sedan varpå mitt svar blev att nej jag har ju fått igång rotationen på det såpass att det inte har varit en större lagervara och senaste inventeringen NI gjorde på dessa så kunde nu ju utan problem hitta lätt och räkna då det står på produkten så mitt prio har inte varit att fixa bestämd plats med skylt. Men imorgon eller nästa vecka kommer jag ha tid att lulla runt och fixa med sådant men just nu jobbar jag.

Han smet snabbt ut Ja hornen har växt ut rejält idag :devil:
 
Nu ska någon/några på Dina försäkringsbolaget få lida, 4 mån sen jag blev påkörd bakifrån (påköraren har erkänt vållande) och Dina bara krabbar.
Igår fastnade min trailer på den trasiga,skeva o orunda draget så jag fick köra akut in till verkstaden för att få loss släpet.
Ha en trevlig dag Dina! :devil:
 
Nu har det där borrljudet upphört. Hoppas de inte sätter igång igen idag.
Jag hittade en gammal timer till ena ljusslingan men den tickar :arghh: Får köpa en ny.
Ska kila och handla innan em-rusningen.
 
Jag ar uppe fore 4:30 pa morgonen. 😳 Egentligen var det inte sa svart da jag inte kunde sova i natt, men om jag papekar hur tidigt jag var tvungen att stiga upp (for att Maken's bil ska in pa verkstad och fa nya bromsar) kanner jag mig sa himla duktig.:p

I gar var det jury duty igen. Da jag sitter pa en "Grand Jury" innebar det att vi hor en hel massa vittnesmal fran aklagarens sida, daremot inte forsvaret. Vart huvudjob ar att se om aklagaren har tillrackligt bevis (beyond a reasonable doubt) for att fora atalet som hon/han har tankt sig.
Under de har manaderna har vi haft flera som blivit stoppade dar polisen FRAGAT om de fatt soka pa dem eller i deras fordon och dar de givit tillstand ... och polisen sedan hittat, ofta stora mangder, meth eller heroin. :cautious: :banghead: :meh: I gar var det bara sa, sa, stupid. 🙄 Vi kunde bara konstatera att antingen har de har personerna en "befuddlad" hjarna och har darfor borjat med droger ... eller sa har drogerna liksom smalt deras hjarna sa tankeverksamheten helt avstannat.
 
Sitter och funderar på hur vi ska pynta bilen inför crusingarna på sveavägen imorn och på lördag! Speciellt när bilen inte har cigg-uttag och således inte går att ha några vettiga ljusslingor/tomtar osv. :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 854
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 824
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 531
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp