Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde åka och hämta mitt barn. Han har visserligen bara 8h på förskolan den här veckan men det är ju idag bara. Imorgon är föris stängt. Sedan är det 5 dagar nästa vecka följt av lov tom 7/1 <- har inte tid att ha lov, måste jobba på två grupparbeten.
 
SMHI är roliga...Enligt deras prognos skulle det vara tidvis regn och knappt 2 mm regn. Jag kallar det snarare ihållande regn och mängden är nog väldigt fel den med 😝. Enligt den säkra prognosen skulle det börja snöa under sena eftermiddagen. Väldigt osäker kallar jag den då det regnar....SMHI har fel hela dagen..Som så många gånger förr 😝🤣.
 
Har knappt gjort något alls idag.
Bakat en plåt matbröd - det är i stort sett allt. Skäms lite över min overksamhet. Det finns massor jag skulel kunna göra. Det mesta är relaterat till nån form av städning.....
 
Är det konstigt att tycka att det känns lite pirrigt att bjuda hem vänner för första gången? Jag kan inte riktigt sätta fingret på känslan, men jag tror att det har lite med att göra att min hem är så "jag"... Det blir liksom lite som att blotta sin själ...och det är SVÅRT för mig....... Jag är svår att lära känna - jag vet ;) !
 
Är det konstigt att tycka att det känns lite pirrigt att bjuda hem vänner för första gången? Jag kan inte riktigt sätta fingret på känslan, men jag tror att det har lite med att göra att min hem är så "jag"... Det blir liksom lite som att blotta sin själ...och det är SVÅRT för mig....... Jag är svår att lära känna - jag vet ;) !

Jag är likadan. :)
 
Är det konstigt att tycka att det känns lite pirrigt att bjuda hem vänner för första gången? Jag kan inte riktigt sätta fingret på känslan, men jag tror att det har lite med att göra att min hem är så "jag"... Det blir liksom lite som att blotta sin själ...och det är SVÅRT för mig....... Jag är svår att lära känna - jag vet ;) !
Inte konstigt alls!
Om du frågar mig alltså... :angel:
 
Kikar runt lite på Lush. Men ska vänta tills helgen med att beställa.
Dags att diska, göra klart katterna för kvällen och sova - ska upp tidigt imorgon..örk. Men - imorgon är det åtminstone fredag!
 
Städat 2 kar till. Bytte vatten hos malarna
Lille malen ser mkt bättre ut, "utväxterna" har nästan försvunnit. Så hen fick lite ny salt i sin balja.
Ska duscha nu
I morgon är det Julbord nr 2. Chefen på Markan på Ärna bjuder oss på julbord till APT-mötet i morgon. Eftersom det är först 12.30 (då jag slutar i vanliga fall), så får jag börja jobba 9 i morgon. En timme senare då, så lite sovmorgon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 002
· Visningar
62 555
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
710
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 657
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 208
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp