Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades cykla till brev- och sop-låda trots mörker och en väg som mest påminner om 1 dm djup slime utan att slå mig. Trots tretusen påsar på cykeln. Som jag med mina långa ben drar i varje cykeltramp.
Fick sen ryck och skulle dammsuga lite fort(så fort det går i stort hus) innan sambon kommer hem sent. Tänkte han blir glad efter lååång dag.
Lyckas halvt slå ihjäl mig genom att drämma huvudet hårt i den murade spiselkransen som är där vi någon gång ska få in en vedspis. Ställde mig upp efter att ha hukat där och har nu typ bulan allan, en till whiplash och hjärnskakning. Låg på golvet ett tag med orolig vårdar-pappi som cirkulerade runt mig och pussades. ❤️
Lägg till pms och magkatarr så fattar ni mitt humör nu.. 💀🦖
 
Jag anar ett tema just nu.. Tror det är lämpligt att jag går och lägger mig snart så jag inte säger vad jag tycker till folk..
FB_IMG_1573102972868.jpg
 
Fick inbjudan till visning på en lägenhet utan enskild dusch :o
Jag vet inte, erfarenheter?
Det finns alltså gemensam i källaren.
Jag kan annars duscha på jobbet tänker jag.

Ska iaf på visningen och skaffa mig en uppfattning 🙂
 
Och så finns det en med Downton Abbey :rofl: fortfarande helt okej musik :confused::rofl:
Fast texten är fortfarande det bästa på de båda videorna såklart :D
 
Kriget om ljuset i fika rummen utspelades åter i morse. ÄR två damer ffa som vill sitta i mörker för det är "mysigt" och vi är en hel del som vill ha tänt. Eftersom damerna i fråga är rätt bitchiga har de fått som de velat helt enkelt genom att bli otrevliga om de inte fått det.

Game on :devil:

(själv tycker jag vi kan ha tänt ibland och släckt ibland så får alla som de vill ha det någon dag. Men det lönar sig inte att vara otrevlig mot mig sas..)
Åh, det är så tröttsamt! Här vill merparten ha typ släckt och jag vill se vad jag äter :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 002
· Visningar
62 187
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
699
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 621
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 949
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp