Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ar det kvall och jag sitter med ett glas vin ... och en jattepase med smagodis fran IKEA som jag kopte i gar. Jag at tills jag madde illa i gar kvall ... jag ar nastan dar igen, med illamaendet alltsa. Och det ska nog lyckas i morgon ocksa da jag lyckades plocka ihop en STOR pase. :angel:
 
Ligger i sängen och kan inte riktigt bestämma om jag ska gå upp nu eller inte. Klockan är tio över sex liksom, kom igen! Men jag är vaken och känner mig mer hungrig än trött. Fast allra mest kissnödig så nu går jag upp.
 
Ligger kvar i sängen och funderar på vad jag ska lägga upp till försäljning idag. Ska masa mig upp och ge katterna frukost..
 
Sen en liten stund tillbaka sitter jag på jobbet. Löste natten tidigt så jag känner mig dessutom snäll :p
Det var dock lite trist att lämna 25-åringen i den bekväma sängen men han har säkert gått upp nu så han fick iaf inte någon lång sovmorgon :D Han har lovat att väcka barnet innan han kör iväg och pang-pang:ar så jag önskar honom lycka till :rofl:
 
Tyckte att jag gav mamma tydliga och bra julklappsförslag till sonen, termos man kan dricka direkt ur från Claes Olsson, inte termos mugg och biobiljetter. Men nej, termos var för avancerat, det skulle nog bli fel och jag måste ju säga på vilket bolag han vill ha biobiljetter. 🙄 Det finns ju bara ett rikstäckande så jag förstår inte problemet.
 
Passar på att kolla ifatt Vår tid är nu.
Tror sen att jag ska kolla med mina två gubbkollegor om det är okej att jag har den här platsen i eftermiddag så kan jag kolla på Vinterstudion i åtminstone fyra timmar :D
 
Herrn åker och tränar. Jag och katterna har hela huset för oss själva. Vad ska vi hitta på?
Får väl göra julkort och skicka iväg, ska de hinna fram innan jul är det väl dags. Man måste väl inte ha julfrimärke? Nää, det funkar fint med vanligt och i gula lådan. Det måste ju funka det med. Och hålla tummarna att korten kommer fram.
 
Jamen det gick ju bra..
1576393221178970322108804344867.jpg


Jäkla zebragran..
 
Skulle nåla fast delarna till en klänning på provdockan för att kolla storleken. En fet spindel dök upp och jag, som i vanliga fall är lugn som en räka, fick världens hjärtklappning! Det var nästan så jag pep till lite.
 
Hmm, behöver lite input. Det här är dumt ut va? Ignorera slarvigt nålat
15763976934465669695680870830481.jpg


Det blir bättre att sprätta bort broderiet?
 
Sitter och funderar på hur jag ska göra med en av julklapparna till pappa. Han ska få en turridning på en timme. Efter 22 år av skjutsande, sponsrande av ridlektioner och ridutrustning, och intresserat lyssnande på hur det gått på lektioner och försök att hjälpa med träningstips när jag tycker det går dåligt med något :love:
Han måste ju få sitta på häst någon gång och känna hur mysigt det är!
Men hur ge honom klappen? Vill inte boka nu, kommer boka lite senare när det är vårmysigt ute.
En leksakshäst? Bara ett egentillverkat "presentkort"? Hmmm 🤔
 
Sitter och funderar på hur jag ska göra med en av julklapparna till pappa. Han ska få en turridning på en timme. Efter 22 år av skjutsande, sponsrande av ridlektioner och ridutrustning, och intresserat lyssnande på hur det gått på lektioner och försök att hjälpa med träningstips när jag tycker det går dåligt med något :love:
Han måste ju få sitta på häst någon gång och känna hur mysigt det är!
Men hur ge honom klappen? Vill inte boka nu, kommer boka lite senare när det är vårmysigt ute.
En leksakshäst? Bara ett egentillverkat "presentkort"? Hmmm 🤔
En fin Schleich-häst med ett presentkort runt halsen...... :) ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 832
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 774
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 521
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp