Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började dagen med att tända en brasa och det tredje ljuset till god adventsfrukost 😊. Sen blev det en härlig förmiddag i stallet och wow! En härlig ridtur med blå himmel och lite sol denna adventsritt, härligt att galoppera lite igen också 😍.
 
Gör i ordning kuvert till julkorten
15764100760752610388141603409265.jpg

Lite fusk, men det blir fint!
 
Barnet sover middag så jag ska passa på att duscha i lugn och ro, djuren är redan servade, dygnets ved inhämtad osv. Kvar är att dammsuga och våttorka golv men det kan jag göra senare.
 
Årets sista tävling avklarad, i morgon avslutning för terminen! Man märker att det är de som själva är engagerade som är de som uppskattar ens arbete, vi fick en fin blomma och en chokladkartong av en pappa och hans son som alltid ställer upp när de kan och jobbar. :heart
 
Kollar SOS Gute. Ska strax iväg till återvinningen. De tömde pappersförpackningar igår em så det borde inte vara fullt ännu.
 
Är hos exet och packar ihop mina saker. Det var inte så mycket saker som jag trodde så det räcker nog med tre flyttkartonger. Har dock skitmycket ångest så jag måste sätta mig i soffan var tionde minut typ för att jag blir så yrslig. Dvs det går inte särskilt fort, men när det är gjort är det gjort.
 
Jag är så lycklig idag, igår hoppade jag ett hinder 90 cm med favorithästen på ridskolan (tyckte de såg högt ut och har percis börjat komma över rädslan att hoppa 80), ridläraren smyghöjde å ja kollade i efterhand.
På kvällen var vi på julbord med jobbets personalklubb med tillhörande 90-tals show, riktigt trevligt, var hemma relativt sent men inte för sent.
Idag låg jag på soffan å slappade lite, då ringer telefonen, ridskolechefen som ringer, de håller på att planera vårterminen och jag fick veta att jag fått en plats i hoppgruppen som är varannan vecka. :D :D :D
Stått i kö till den i 1 år. Ska bli så kul, vill verkligen komma igång med hoppningen igen.
 
Är hos exet och packar ihop mina saker. Det var inte så mycket saker som jag trodde så det räcker nog med tre flyttkartonger. Har dock skitmycket ångest så jag måste sätta mig i soffan var tionde minut typ för att jag blir så yrslig. Dvs det går inte särskilt fort, men när det är gjort är det gjort.

Försök se det som att det blir skönt när det är gjort och över! :heart Skickar massor av pepp :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 002
· Visningar
62 187
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
699
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 621
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 949
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp