Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft ett gäng vänner och grannar över på glögg och julfika. Kom på detta spontant idag och folk bara dyker upp och alla bidrar så det blir hur bra som helst. Helt underbart vilka polare man har ändå. Undrar alltid hur fan man förtjänat dessa människor i ens liv. Vilka stjärnor! ⭐❤️
 
Katten är så sur på mig att hon gått och lagt sig i sängen under duntäcket istället för sin vanliga kattsäng bredvid datorskärmen. Vilken överreaktion till att jag lyfte på hennes svans för att kolla i rumpan efter att hon gått på toa :angel:
 
Detta var eventuellt inte så genomtänkt... inte nog med att det är inslaget, så gjorde jag någon typ av blomma/rosett-liknande sak uppepå. Och det här ska alltså skickas med PostNord :nailbiting:
F5984F73-8001-41B3-8946-68F05740F5F0.jpeg

Skickade bilden till kompisen som ska ta emot paketet, hon bara skrattade. Men lovade att skicka en bild på hur det ser ut när (om) det kommer fram :rofl:
 
Skulle ha lite sovmorgon, men det satte en hund stopp för :arghh: Så vaknade tom INNAN tiden jag brukar gå upp när jag släpper ut hästarna innan jobb :(
 
Skulle ha jobbat idag men hjärnan säger Stopp! Lämnade ett meddelande till admin vid halv sju om att jag inte kommer, men har inte hört något och mitt pass har inte blivit avbokat i appen än.. skulle ha börjat kl 8.
Jag har dock bestämt mig för att anta att hon fått mitt meddelande och inte hetsa upp mig och ringa och fråga. Jag sa i meddelandet att hon kunde höra av sig i mån av tid, så nu får jag sitta lugnt i båten.

Jag har meddelat. Jag har gjort rätt för mig. Jag behöver inte hetsa upp mig. *dagens mantra*
 
Är på skolan. Är trött. Var vaken till typ 01.30 🥱
Idag var obligatoriskt men är inte det längre. Men jag kände för att vara lite vuxen och inte vara hemma och lyssna. Och lite grann för föreläsarna, hur roligt är det med ingen publik?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 841
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 792
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 523
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp