Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah. Lokaltidningen ringde och intervjuade när jag var mitt ute i skogen med hunden.

Har mailat och bett att få se innan det går i tryck. Livrädd att de ska ha vinklat så det blir helfel. Vi är mitt i svåra och tuffa beslut och det har blivit en lokal upprörd opinion med mycket smutskastning.

Såpass illa att vi fick stränga tillsägelser på mötet igår att höra av oss direkt om vi mottog hot.
 
@tanten alltså ledsen gubbe för att ni ens ska utsättas för hot, att ha andra åsikter är en sak, att hota är aldrig okej!


Äntligen är det en kille här och kollar på vårt trasiga bad, tre veckor efter att jag började jaga dem, det var alltså effektivt att skriva på facebook även om jag började via messenger.
 
Stor grattis på födelsedagen @Red_Chili! :banana::bump:

0b109c55e58360808d57b913ecc9b7de.jpg
 
Väntar på att få klippa mig
Ny frisör är alltid spännande
Jag har så svårt att förklara hur jag vill ha det

Spännande! Visa bild sen :)

Jag brukar visa bild på såväl frisyr som hårfärg. Sen får frisören säga om det är vettigt eller inte :)
Ganska ofta ger jag dock fria händer. Kul med överraskning :D
 
Jag har duschat och tvättat håret samt gjort rent nya ugnen. Nu väntar jag på att dottern ska komma hem så vi hinner fika innan hennes pappa hämtar henne.
 
Äldsta dottern kommer hem och ca en halvtimme och om en timme ska vi hämta yngsta dottern och åka direkt till stan för lite ärenden. Ingen större lust men skönt när det är gjort sen :p
Ska hämta paket på ett ställe där dom har massa godis. Tror vi ska köpa med lite godis, inte jätteofta vi har annat än choklad och lite chips till helgmyset. Tänkte vi skulle ha filmkväll ikväll och hyra Frost 2 :)
 
Jag och dottern hann nästan fika klart :D Hon fick ta med sig bullen till bilen :)

Jag har dessutom beställt massor av kläder. Tror det är första klädinköpen för i år förutom strumpor :p Cubus hade 40 procent rabatt och jag brukar gilla deras kläder. Tror det blev 27 plagg totalt, till mig och dottern. Förhoppningsvis passar det mesta :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
534
· Visningar
28 302
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 470
Senast: Marita73
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
201
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp