Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah, jag önskar att jag kunde lämna fönstret lite öppet medan jag sover! :arghh: Det vore så skönt just nu..!
Tyvärr så har inget fönster i mitt sovrum ett sånt där lås så att de håller sig på en plats, utan de kan stänga igen eller svinga sig helt öppet. Och det känns inte så klokt när jag bor på bottenvåningen och är så pass gravt hörselskadad att jag aldrig skulle höra någon tjuv komma in om det skulle hända eller om fönstret skulle öppna med ett brak.
Har funderat på en hasp någon gång men bekymret om nätterna kvarstår då ändå, för haspar brukar väl sitta så att de nås även utifrån med lite finuerli.
 
Dags att gå upp! Tänkte köra till jobbet vid 7 och jag ska locka håret först av allt. (Och hålla tummarna för att regnet inte förstör alltför mycket :cautious: )
 
Gav mig själv 20 minuters extra snooz-tid, men nu MÅSTE jag upp och släppa ut hästar. Men är riktigt skitväder idag, kallt och regnigt, så jag är inte alls sugen på att gå ut.
Men det är ju bra för allt som växer med lite regn, så ska väl inte klaga.
 
Stor grattis på födelsedagen @Red_Chili! :banana::bump:

0b109c55e58360808d57b913ecc9b7de.jpg
Grattis på födelsedagen @Red_Chili 🥳
Tack! :D och vilken tårta!
 
Pappa har nu börjat prata om att vi (jag, pappa, min bror och bebisen och pappas tjej) ska sova över hennes pappas hus... så att vi inte behöver åka hem på kvällen. Hennes pappa är "normalfuntad" men jag känner ändå inte för att sova över där. Jag vill sova hemma. Det luktar konstigt i hans hus (konstigt = annorlunda, för mig...) och är inte likadant som hemma. Plus att vi alla skulle sova i samma rum i så fall. Och jag kan inte sova om jag sover i samma rum som någon. Jag vill kunna gå upp och gå runt i rummet, kolla på mobilen, vända och vrida mig, gå på toaletten osv utan att störa någon annan som sover. Så då är det det enda jag tänker på och så kan jag inte sova alls istället... :cautious: :meh:

Suck. Nej. Jag tänker inte sova över där. Nej, nej, nej, nej, NEJ. Nej! De får gärna sova över där hur mycket de vill, men jag tänker inte sova över där i alla fall. Punkt.

Så nu är jag tråkig, rutinbunden (no shit!!) och envis. Enligt pappa :meh:
 
Funderar... på fb, om jag skriver i en grupp, kan mina vänner som inte är med i den gruppen se vad jag skrivit? Tycker jag fått såna notiser ibland...?

Vill fråga i en grupp ang en födelsedagspresent till pappa och vill ju inte att han ska se det....
 
Pappa har nu börjat prata om att vi (jag, pappa, min bror och bebisen och pappas tjej) ska sova över hennes pappas hus... så att vi inte behöver åka hem på kvällen. Hennes pappa är "normalfuntad" men jag känner ändå inte för att sova över där. Jag vill sova hemma. Det luktar konstigt i hans hus (konstigt = annorlunda, för mig...) och är inte likadant som hemma. Plus att vi alla skulle sova i samma rum i så fall. Och jag kan inte sova om jag sover i samma rum som någon. Jag vill kunna gå upp och gå runt i rummet, kolla på mobilen, vända och vrida mig, gå på toaletten osv utan att störa någon annan som sover. Så då är det det enda jag tänker på och så kan jag inte sova alls istället... :cautious: :meh:

Suck. Nej. Jag tänker inte sova över där. Nej, nej, nej, nej, NEJ. Nej! De får gärna sova över där hur mycket de vill, men jag tänker inte sova över där i alla fall. Punkt.

Så nu är jag tråkig, rutinbunden (no shit!!) och envis. Enligt pappa :meh:

Nej, nu får du sätta ner foten. Du ska inte behöva sova där. Får du inte sova själv hemma?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
680
· Visningar
35 661
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 733
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
632
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp