Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
God Morgon :) ! Jag ska strax sätta fart med att duscha och åka och handla. Ska veckohandla mat - plus möta upp med föräldrarna som ville att jag skulle handla en sak åt dem också - och sedan in en sväng på IKEA för att köpa förvaringshyllor. Planen är att städa upp en förrådsyta idag, som ser helt :wtf: ut. Allt ligger i en hög huller om buller. Inte bra!

Eventuellt åker jag också till Rusta och handlar tak- och väggfärg till mitt renoveringsprojekt :) .
 
Morgonpromenad med hunden. Rast vila vid en slogbod vid grannens åker. De grillade nog igår. Ett grillgaller har totalt hypnotiserat hunden som slickar och slickar.
Tyst och lugnt och knappt ens några fågelläten. Svag bris som får gräset att vaja
Helt ok morgon. Inte det spöregn som hade utlovats.
 
Har precis gjort det svenskaste någonsin - skrivit en lapp till en granne :D Visserligen inte en arg lapp utan en snäll, men någon av våra grannar ställer ALLTID ut sin soppåse i trapphuset och låter den stå där tills hen sannolikt lämnar lägenheten nästa gång och tar med sig den till gården. Vilket gör att det ungefär varannan dag står en soppåse precis utanför vår dörr. Inte så värst trevligt, och jag vet inte vilken granne det är heller. Nu har det stått en påse där sen igår vid 16-tiden :grin: Så jag satte en lapp på påsen ”Hej! Släng gärna dina sopor direkt :)” Hoppas lappen tas emot på rätt sätt och att hen tänker lite mer på sina grannar framöver.
 
Kolla vad gulligt! Synd att det var i fleece och inte i större storlek bara...

E5B94973-081B-4D43-A996-F05FB4EBD317.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 464
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 486
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp