Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Diabetikern

Trådstartare
Japp jag var tvungen att googla så det blev rätt.

Över 100 sidor på förra och vi tjötar på. Själv såg jag precis att det slääppts en ny VLOGG så jag väntar med spänning på att få sluta så jaghar ngt att lyssna på i bilen. (orkar inte titta men lyssna går bra) :)

Så vad gör ni?
 
Jag har jobbat, tittat på Palme PKn, handlat mat på lunchen och ska snart ha möte med en kollega på andrasidan Atlanten. Resten av veckan blir lite mer drag i då jag ska jobba på kontoret (om mina beräkningar stämmer så ca 4,5 dagar till). Dessutom går folk på semester snart så det blir lite lugnare för mig, de behöver bara fixa ett par grejer först med ärenden jag har som ligger lite här och var och väntar på extern imput :D
 
Ska snart laga mat. Det blir den extraordinära rätten ”Mjölkkokta makaroner och falukorv” :D Sen ska jag, maken och yngsta dottern iväg och skjuta lerduvor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 700
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Rie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 081
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 274
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp