Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörrni. Tänk att vi får en version serverad här. Känns lite magstarkt att kalla personer för subbor, eller är det bara jag som reagerar?
Jag menar inte att jag misstror @godisklubba, samtidigt är det ett barn, dessutom ett barn med diagnoser. Lägg till en skilsmässa på det, ny styvmamma, en ny bebis.. menar inte att jag avfärdar alla berättelser här, men kan kanske vara bra att ändå ta ovanstående lite i beaktning?

Sant. Borde valt bättre ordval, absolut men det är ju galet det som skrivs...
 
Tyvärr inte. De skulle höra av sig igen när brf talade om referensen gick bra. Sedan hörde jag av mig, och det meddelandet har inte blivit läst.
Börjar kännas som att de tagit en annan då det inte var så säkert att min referens skulle gå bra :down:

Brf:en har kanske inte tid att svara så snabbt i dessa soliga tider. Eftersom jag själv sitter i brf-styrelse vet jag av erfarenhet att folk är i skärgården, på landet, svarar segt på mail osv i dessa tider.
 
Brf:en har kanske inte tid att svara så snabbt i dessa soliga tider. Eftersom jag själv sitter i brf-styrelse vet jag av erfarenhet att folk är i skärgården, på landet, svarar segt på mail osv i dessa tider.
Ja precis, och därför kan ju hyresvärden välja någon annan som man vet att referensen godkänns (som fd hyresvärd) för då går det snabbare och kontraktet kan skrivas på snart.
Så jag är lite pessimistisk, men försöker hålla hoppet uppe.
 
Jag är ett geni!
Tog mina knähöga strumpor och blötte ner överdelen. Svalkar hur skönt som helst :up:

Märkte att mina fötter var toksvullna efter dagens 8km långa promenad i värmen, nu verkar de svullna av rätt fort.

Ska nu svulla i mig choklad och försöka hitta på något kul att göra i kväll.

och.... jag har ju semester! :banana:
 

Samma här typ om en stund. Just nu detta:
79A80464-5C89-400C-9F35-9532E8DBCE1C.jpeg
 
Varje sommar sen jag flyttade hit tänker jag å vad härligt det vore med en pool. Ganska rejält onödigt men ändå.
Sökte efter pooler (bara för skojs skull) men hamnade sedan på artiklar om miljöpåverkan mm så ja skrotar den lilla tanken på en gång 😅
Jag har kikat lite på ecopool, det verkar som en härlig lösning om man har utrymme att gräva.
 
Höll på att skriva nåt om hur härligt det är att köra gods såna här dagar, det går ju bara i 100 km/h så jag har ställt upp korsdrag + att jag har klippt av ett par gamla byxor och därmed jobbar i shorts och sporttopp idag :D sen flög huvudbrytaten pga ”hög temperatur transformator” :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 683
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Rie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 080
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 274
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp