Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hittat en fågelunge som inte mår okej.
Vetefan vad jag ska göra. Måsarna kommer säkert hitta den...
Orkar jag ta hand om den? :arghh:
Får komma tillbaka lite då och då och kolla.

I värsta fall får jag försöka hitta en låda och ta med mig den.

Ska leta up en vattenskål till den i alla fall.
Orkar du med att INTE ta hand om den? För mig skapar det - generellt sett - mer stress att låta något vara än att faktiskt ta hand om det. (Nu har jag inte läst ev fortsättning utan svarar på det du skrev vid lunchtid idag).
 
Orkar du med att INTE ta hand om den? För mig skapar det - generellt sett - mer stress att låta något vara än att faktiskt ta hand om det. (Nu har jag inte läst ev fortsättning utan svarar på det du skrev vid lunchtid idag).
Nej, jag hade inte orkat INTE ta hand om den. Den hade fått följa med i låda hem och sen hade jag försökt fixa någon lösning. Jag hade mått skitdåligt om jag hade lämnat den där.

Nu löste det sig, fina lilla kråkan :love:
 
Superhungriga gjorde massor till förrätt. Planen var också havskräftor och rökta räkor med aioli.
planen pausad efter matkoma..
Gott iaf!
DF3647C1-C387-439E-89CB-5CE2E524C68D.jpeg
 
Sitter på balkongen med en bra bok och dricker flädersaft. Lyssnar på barnen som spelar fotboll. En bit bort sittter det ett ungdomsgäng och grillar. Gillar att gården används även om de kunde vara lite mindre högljudda. Men alla trivs och umgås så jag står ut med ljudet. Det brukar bli tyst kl22
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 255
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 690
Senast: Rie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 038
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 233
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp