Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grått och trist ute även idag. Det har inte blivit riktigt ljust än ens. Men men , ska jobba på ett par timmar till så blir det lunch och en liten promenad med ungarna sen. Behöver lite frisk luft. Man blir seg av det gråtrista vädret...
 
Försöker komma ihåg vad jag gör på jobbet och vad jag höll på med innan jul. känns som en evighet sedan.

Försöker också få mina lillfingrar att samarbeta och böja sig utan att protestera. Det går så där..
 
Jag ringde Viasat igen. Kö på 154 personer :cautious: Jag klickade i att bli uppringd så jag hoppas bara att de inte ringer när 25-åringen har lunch :p
 
Beställt och betalt ny laptop.
Jag behöver den. Och den kostar ung som mobilen jag köpte hösten 2018.
Men jag har mer ågren än för mobilen, helt orimligt!
 
Halvsover på jobbet. Fryser som fan, hade glömt hur kallt det var här. Funderar på att hämta vinterjackan. Restaurangen lagar något som luktar som salami, kaviar och pizza blandat med kräk?
 
Har fått svårt att somna på kvällen, är trött när jag lägger mig i sängen. Men det går inte att somna :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
36 476
Senast: mysboll
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 800
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 034
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 176
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp