Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick bakelse och present av mina kollegor eftersom det är första dagen tillbaks sen jag fyllde 40- Ett presentkort på Hööks :D

Ena kollegan hade ringt sin dotter som hållt påmed häst för att få tips men de vågade inte köpa någon hästgrej :rofl:

Hemskt gulligt av dem iallafall 😍
 
Fick bakelse och present av mina kollegor eftersom det är första dagen tillbaks sen jag fyllde 40- Ett presentkort på Hööks :D

Ena kollegan hade ringt sin dotter som hållt påmed häst för att få tips men de vågade inte köpa någon hästgrej :rofl:

Hemskt gulligt av dem iallafall 😍

Har man inte den ”perfekta” presenten är ju presentkort (till ”rätt” butik) en superbra grej tycker jag. Visar att man tänkt till osv.
 
Faaan! Bara elände med bilen.. Nu fick vi ett stenskott när någon stolle körde in och svängde in precis framför. Kul. Ännu mer pengar ut. Tur att vi har försäkring..
 
Jag har precis slutfört matlagning av sticky honey chicken wings and fried fries till mig och sambo. Nu ska vi äta framför teven och filmen "ride like a girl" som är historien om den första (och enda) kvinnan som vunnit Melbourne cup!! (Aus motsvarighet till engelska grand national) :love:

 
Lunchrasts utsikten på denna gråa dag.
Är inte långt från High Chaparalls huvudentré. 😅
image.jpg
 
Ont i magen. Tog en probi mage och en banan, kanske hjälper. Fick avboka en tid, hoppas jag slipper betala för sent återbud.
Kollar That 70’s show. Om några dagar avslutas frivisningen av en massa kanaler. Kanske borde passa på att se fler program/filmer på play innan dess.
 
Jag har pratat med Viasat och bytt abonnemang. Ska lägga manken till och försöka spara pengar, framförallt när det gäller onödiga utgifter. Har bytt abonnemang på telefonen och elen redan :D

Dessutom har jag motionerat en studsig ponny, fixat stallet, gymmat, packat stallkläder till imorgon, plockat undan torr tvätt samt pratat med 25-åringen.
Nu ska jag sätta en inpackning i håret och sen duscha.
Resten av dagen ska jag sen tillbringa i soffan :) (Måste dock ringa Klarna som skickat en räkning till mig. Det är ju inte så konstigt om det inte vore för att den skrevs ut på julafton och anlände idag :cautious: Den är dessutom redan betald så det känns lite oklart. )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
551
· Visningar
29 259
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 639
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
67 906
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
453
· Visningar
11 236
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp