Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen på väg hem. Sabla fågel att fjanta runt. Slutade med att han landade på mitt huvud.
Kastade ut honom så fort jag kunde.

Mata aldrig talgoxar, och utveckla framför allt aldrig vänskap med dem :cautious: speciellt inte om jobbet är stort med jättehögt i tak och det är pissväder ute.
Fast jag gillar honom ändå, kan ju inte överge Ikaros inomhus hela natten :love:
 
Tvätt och städning, "woop woop".. Men det är skönt att hålla rent, och skönt när det är gjort.

Funderar lite på vad jag ska lägga upp på annons ikväll. De där hästtäckena verkar ju inte bli sålda - antagligen en för mild vinter för att folk ska jaga efter ett tjockt 400g-täcke... :cautious:
 
Sambon har börjat styrketräna för att han, enligt sig själv, har ”katt-armar” (?). Nu börjar det synas att han lagt på sig muskler och alltså, jag tyckte han var snygg innan, men nu är han värsta HUNKEN! :love:
Är det okej att tråna lystet efter sin egen partner? :angel: :D
 
Sambon har börjat styrketräna för att han, enligt sig själv, har ”katt-armar” (?). Nu börjar det synas att han lagt på sig muskler och alltså, jag tyckte han var snygg innan, men nu är han värsta HUNKEN! :love:
Är det okej att tråna lystet efter sin egen partner? :angel: :D
Katt armar låter ju som en komplimang! De kan ju hoppa meter upp i luften från stående position :idea:
 
@GardenAngel Berätta för "hunken" att YOU THINK YOU CAN HANDLE THIS? YOU CAN'T HANDLE CAT MUSCLES!
Screen_Shot_2018-06-01_at_12.50.29_PM.jpg

The Buff Cat :cool:
muscly-feline-buff-cat-canada-4-5b10eadd897e3__700.gif

He's coming for you..!
 
Även jag tänker vägra gå ut mer idag, 6km med hundarna i lagom blåst som ökade mot slutet och ska bli detta:
SMHI varnar: mycket hårda vindbyar
Det blir rejält blåsigt på flera håll i västra Sverige under natten mot onsdag och under morgonen.

SMHI har gått ut med en klass 1-varning om mycket hårda vindbyar i hela Västra Götalands län, Hallands län och Örebro län.

Det kan bli bli byvindar mellan 21-25 meter per sekund.

På östra sidan har det äntligen mojnat!
 
Sitter och småtittar på Masterchef Australia. Är så glad att jag sitter här i soffan och slöar i stället för att vara med i tävlingen och laga mat under press...... :nailbiting: Det är jag nog alldeles för lat för....... :D
 
Jag läser (och lyssnar) på en bok av Guillou - och han är faktiskt inte så dum ändå.

Just nu skrattar jag åt det namn som -vad jag tolkar som - Christer van der Kwast har fått i boken: von Schüffel. :rofl: Mycket vitsigt!
Vilken av Guillou böckerna är det? Jag är Guillou-periodare och drabbas med ojämna mellanrum av ett behov av att läsa hans böcker. Ibland är han skitkul :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
716
· Visningar
37 604
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 845
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 088
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 196
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp