Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker att ta tag i saker och ting. Men behöver vila mig med jämna mellanrum. Frågan är om det är depressionen som gör mig så trött i kroppen eller medicinen? Har försökt att undvika de ångestdämpande då de gör mig trött men verkar fortsätta va lika sliten utan. Blir så trött på mig själv.
Har försökt o göra ett schema hur jag skall spendera mina dagar för att få saker och ting gjort men svårt när man inte orkar riktigt..
 
Trött!
Läst hela förmiddagen och sedan lunchat med en kompis. Nu ska jag hem och sova innan jag tar tag i dagens planerande av kameravinklar. Fyra kameror i en scen är mer än jag är van vid, så känns nervöst.
 
Har fotat i kylen. Får matleverans i em så tänkte jämföra före och efter. :D
Före:
DAE396C7-61B2-4716-9938-543B3ED350D8.jpeg
 
Vi var i grannstadenoch jag såg Dollarstore som jag aldrig varit in på. Hittade massor med småkrafts och hårvård/tvål/bodylotion etc. Brukar bara köpa "mina" märken smink. Jag är rätt kinkig. Men de hade ett translucent fint puder som jag testade. Drog på mig nu och det ser fantastiskt ut. Får se om det håller, om jag blir torr eller om jag får utslag a la fläcktyfus av det.

Svingod och ovanligt fräsch asiatisk mat också som plåster på container-såren. :laugh:
 
Sitter i telefonkö hos veterinärkliniken för att boka tid. Blir galen! De svarar aldrig i telefonen när man ringer! Det är ofta receptionen är obemannad.
 
Bah när man köpt ampelliljor på Blomsterlandet och sedan ser att de har det för en tredjedel av priset på Hemköp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 171
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 914
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 151
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 100
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp