Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite bleh, mensen kom äntligen igång efter ha velat några dagar. Är på väg till jobbet och ska ha möte om en timme om framtida schema och sånt, tycker att det är nog viktigt att jag är med på det. Men efter det kanske jag åker hem för eftermiddagen.
 
Sitter på jobbet och är så satans trött. Har sovit sjukt dåligt inatt. Tur att det är lugnt tempo här idag...
 
Grrrr.

Grannen längre bort är ett företag som jobbar med jord, grävning, flis och diverse annat. På enaste tiden har de slamrat något alldeles oerhört. det låter ungefär som när man pålar för bygge. Vet inte vad det kan vara.
I morse börjde de långt före 7. Så pass bullrigt att jag vaknade av det.

Bor mitt ute på landet, så det stör. Det stör ordentligt. :mad:
 
Äter lunch nu och är ganska pepp på resten av dagen. Igår på vägen hem nämnde jag för en kollega att jag vill köra en av hans rundor någon dag. Han var inte så pepp på att byta bort den :p Meeen så blev det lite ändringar kring allt idag, så jag hamnade att köra just den rundan. Så, istället för att springa runt i massvis av mörka portar så får jag köra lite mer villarunda i solsken :banana:
 
Min chef som gick i pension hade lagt in att jag var sjukskriven 75% av månaden (Stämmer liksom inte) så blev ju ingen direkt massiv lön den här månaden. :rofl: Hade varit arg om hon fortfarande jobbade kvar, men hon har gått i pension nu så jag slipper hennes fasoner i framtiden. Jaja, blir bättre lön nästa månad.
 
Min chef som gick i pension hade lagt in att jag var sjukskriven 75% av månaden (Stämmer liksom inte) så blev ju ingen direkt massiv lön den här månaden. :rofl: Hade varit arg om hon fortfarande jobbade kvar, men hon har gått i pension nu så jag slipper hennes fasoner i framtiden. Jaja, blir bättre lön nästa månad.

Fast det där får de ju självklart korrigera!
 
Nej alltså, han var en städad man i 40 årsåldern. Men han var totalt panikslagen - gissar på att han kanske har någon slags kräkfobi. Visst såg han ut att må illa men sådan panik i ögonen alltså. Tycker jättesynd om honom och det var ju ingen som ville hjälpa honom direkt eftersom han konstant ursäktade sig med att det nog var magsjuka. Hoppas han kom hem ordentligt och att han är ok.
Jag har ingen direkt kräkfobi men jag skulle nog också ha panik om jag kräktes till höger och vänster på en så pass offentlig plats som en tunnelbana. Bara av skammen alltså. :crazy:
 
Vaddå fint väder? Inte här inte :meh:
Och mötet blev lite hetsigt stundom, vet inte om det blev så mycket löst :banghead: De andra ville mera prata om alla uppgifter medan jag hade tänkt att vi skulle prata schema och sånt. Jag hade bokat mötet men det jag hade tänkt hanns inte med. Suck.
Jag hade planerat att gå hem efter lunch tid men nu känns det som att de andra kommer tro att det är pga mötet :cautious: mitt humör är nog inte helt rätt idag.

Och så känner jag lite att jag skulle jobba bäst inviduellt, lite typ mitt sätt är bäst :angel:;) (oroa er inte, jag gav efter på en del punkter :p)
 
Jag har ingen direkt kräkfobi men jag skulle nog också ha panik om jag kräktes till höger och vänster på en så pass offentlig plats som en tunnelbana. Bara av skammen alltså. :crazy:
Spontant skulle man väl leta upp en papperskorg eller liknande och kräkts "färdigt" i den innan man tog sig hemåt? Man känner ju oftast när det är på väg upp också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
709
· Visningar
37 166
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 829
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 068
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 195
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp