Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om fem minuter ska jag fly. Jag ska panikköpa en vamkorv på pressbyrån för jag måste få i mig något NU - var 9 timmar sedan jag åt mina två knäckemackor med smör på.
Funderar på att köpa en familjepizza på vägen hem, och stanna och köpa lösgodis, och glass. Men mina tankar kanske lugna sig när jag fått den där varmkorven. :cautious:
KÖP! :angel:
/djävulen på axeln :devil:
 
Fått hem lite käk till min kinkiga firrar. Ödle Repashy ska det vara
20200124_171906.jpg
 
Satte på min repeat lista på youtube :love: det är fredag!
Låt er inte luras av titeln, det är inte en sån där halleluja sång.
"Do you believe you're missing out
That everything good is happening somewhere else?
But with nobody in your bed
The night's hard to get through
And I will die all alone
And when I arrive, I won't know anyone
"
Jag älskar musiken, tröttnar inte på melodin :love:
 
Trött och hungrig efter att ha jobbat hela dagen och sen fixat stallet; min och en stallkompis häst. Tänt brasan och väntar på att sambon ska komma hem med middag från pizzerian så ska vi äta och se Talang, skönt soffhäng :).
 
Fredagkvällar på 37 an är intressant, förra veckan när lårbenet var I bitar trädde en av sköterskan helt sonika in Benet när det fastnat I sänggallret. Jag lät som en mistlur kan jag säga.

Idag kom en hurtig sköterska in och sa att nu ska vi lägga dig på sidan... tidigare I veckan puttade de försiktigt in filtar och kuddar. Går det bra, ska vi fortsätta eller väntar en liten stund...? Idag... *flomp* kast med liten Ragata och jag ber om ursäkt om jag skrämde någon mellan Ystad och Haparanda.

Nu vet jag inte om jag törs tala om att jag är kissnödig.... för jag vet inte hur jag ska överleva att vända tillbaka...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
508
· Visningar
26 876
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 516
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
67 828
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
10 978
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp