Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis lagt mig i sängen med hundarna. De har lagt sig på andra ställen än sina vanliga, så nu ligger jag också konstigt. Dock mysigt såhär, så jag kanske sover så trots allt.
 
Försöker distrahera mig genom att kolla på tonårskonståkningsserie, och jäklar vad het Johnny Weir är ändå, haha.
 
Klockan är 5:20...... Och jag har varit uppe i typ en halvtimme redan. Släppt ut och fodrat hästar, mockat, matat katten..... Önskar att jag kunde göra som under julledigheten, dvs krypa ner i en varm och mysig säng och sova vidare i några timmar. Men, nej, tillbaka till allvaret...... :p (Hade dock känts liiiite enklare om jag inte hade varit vaken halva natten med mensvärk. Men det förklarar ju i alla fall PMS-känslan sedan typ jul....och senaste veckans illamående, yrsel, hjärtklappning och värk lite här och var.... :wtf:)
 
Dags att jobba igen då.
Har dessutom femtielva samtal att ringa, kommer knappt ihåg vilka det var jag skulle ha tag i.
 
Julledigheten slut och nu är det dags att gå till jobbet igen.
FY! Och inte ”fy” för jobbets skull utan FY för att jag är så vansinnigt trött på morgonen och inatt har jag sovit dåligt dessutom. Så trött att det värker i kroppen och mår illa. Men det lättar nog framåt lunch...
 
Sitter också på jobbet. Vaknat en miljon gånger inatt och kollat på klockan... segt. Kommer somna snabbt i kväll iaf.
 
Försöker ta mig samman och komma utanför dörren.
Mina drömmar just nu är kraftigt färgade av det jag läst hela julledigheten, dvs fornnordisk mytologi, eddan och isländska sagor.
Jag vill fortsätta sova, det är spännande i mina drömmar :D
 
På väg till jobbet
Trött som en gnu av att ha sovit uruselt.
Men försöka hålla mig vaken iaf, det är studiedag idag
 
Har sovit riktigt dåligt så är lite seg nu på morgonen.. Vet inte om kroppen spökat för mig, men det har känts som jag haft lite mensvärk vilket jag hoppas är sant! Mina minipiller gör att det dröjer längre mellan gångerna, vilket gör att jag alltid hinner bli lite nervös!
 
Börjar jobba idag. Jobbade lite i torsdags och fredags också men från idag blir det mer riktigt. Har lediga barn denna veckan också. Eller ja, äldsta börjar skolan på torsdag men yngsta börjar dagis igen först på måndag. Så jag kommer mixa jobb och umgås med dom. Kommer ha en hyfsad lugn första vecka jobbmässigt så jag hoppas det kommer gå bra, annars får jag jobba på kvällen när maken är hemma. Inte värre än det :)
 
Vaknade precis. Alltså jag sover ALDRIG såhär länge. Har dock känt mig trött sedan förkylningen, så jag antar att jag behövde sova.
 
Äntligen fått ner pulsen, hela morgonen strulade och jag fick springa till tåget men jag hann. Nu sitter jag bara och funderar på om jag låste bilen eller inte. 🙈
 
Skönt med ledig dag :). Sov till 8, nu ätit frukost och druckit kaffe. Ska göra mig klar för att åka till stan en sväng; tvätta bilen och storhandla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 153
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 886
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
387
· Visningar
9 103
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
16
· Visningar
880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Kämpa på
  • Byta jobb. Men vad göra?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp