Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade till tidigare i morse av att regnet slog mot sovrumsfönstret, somnade om. Nu blåser det typ storm ute och är 12 äckliga grader varmt, fy fan.
 
alltså.

livet blir alltid lite lättare med en hund i famnen.

82187789_638295543584672_1208480342554443776_n.jpg


Det är ett hårt liv för lilla fröken
 
Så trött i ryggen idag efter kiropraktorbehandlingen i måndags. Roligt att det känns såhär mycket såhär tidigt på dagen och jag har en hel arbetsdag framför mig :cautious:
 
Sov en del i natt och igår kväll (men hostade när jag lade mig i sängen :meh:) men är ändå trött :cautious: Tack för den du kroppen!
När kan jag vara pigg liksom :arghh:
 
Avkomman och jag behövde möts så vi åt sallad åå ett av kaféerna i stan innan ett möte.
En i ägarfamiljen har varit elev till oss bägge. De är jätgtetrevliga och man känner sig alltid så välkommen. När vi ätit klart kommer en i personalen och undrar om vi vill ha kaffe och vi tackar ja.

Sedan kommer hon med gott kaffe och med en liten bit kladdkaka med toscatäcke. En liten vänlig gest lämnad med ett leende. Gulligt!
 
Lämnat ungen till dagmamman, mockat åt hästen och så slutligen frukost. Tog god apelsinjuice till, men det skulle jag inte gjort. Magen säger det är för surt :(. Aj....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 135
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 851
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 076
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp