Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tittade just på Graham Norton show med bl.a. Alan Cumming och Daniel Radcliffe, men .. men! Miriam Margolyes är också med och hon i kombination med de alla fick mig att skratta så att jag grät! :rofl::rofl::rofl: Ett som jag minns särskilt är att hon frågade plötsligt om männen hade förhud :rofl: Alltså hon är GULD :rofl:
För att vara rättvis så var det faktiskt Alan som tog upp det först vid 21:40 i videon :D men Miriam finner det genast fascinerande nog att fråga alla :rofl: hon är så rättfram :love:
"Men are dirty! [...] You know the word smegma?" :rofl::rofl:

Tillägg: Nu gråter jag av skratt igen :love:
 
Efter en lang vecka har jag nu en 3 dagar weekend. Pa mondag ar det Martin Luther King Jr. Day och bank holiday i Oregon. Jag var sa trott att Maken och jag valde att ata pa var favorit Mexican restaurant i dag ... Vi har nu varit hemma i tva timmar och jag ar fortfarande propp matt ... Maken hade en Corona och jag hade tva (!) Margaritas ... hela notan, inklusive 20% dricks slutade pa $40.00 = 380 sek.
 
Jag tittade just på Graham Norton show med bl.a. Alan Cumming och Daniel Radcliffe, men .. men! Miriam Margolyes är också med och hon i kombination med de alla fick mig att skratta så att jag grät! :rofl::rofl::rofl: Ett som jag minns särskilt är att hon frågade plötsligt om männen hade förhud :rofl: Alltså hon är GULD :rofl:
För att vara rättvis så var det faktiskt Alan som tog upp det först vid 21:40 i videon :D men Miriam finner det genast fascinerande nog att fråga alla :rofl: hon är så rättfram :love:
"Men are dirty! [...] You know the word smegma?" :rofl::rofl:

Tillägg: Nu gråter jag av skratt igen :love:
Åh, älskar henne! Har du sett dom andra avsnitten hon är med? Miriam, Greg Davis och Miranda Hart är tre av mina favoritgäster på GNS :D
 
Ja, det är ju sällan man blir överraskad kan jag tänka mig. Men det är väl scriptat en hel del får man hoppas.

En tjej i min skola var med i "Du är vad du äter". Det var ju vääääldigt mkt scriptat som inte är någon del av hennes liv IRL.
Samma en jag växte upp med var med i ngt nanny-program. De fick ju skriva på papper om att produktionen fick ge dem storys etc som de skulle dra.
Min sambo känner en som varit med i Lyxfällan. Han blev bland annat tillsagd att inte öppna sina räkningar innan så att det skulle bli en stor hög. Visst han hade ju problem annars skulle han ju inte sökt men inte alls så mycket som programmet ville framställa det.
 
Är jättejättejätte kissnödig. 🥺😩 Men vill inte gå in ifall de scannar biljetten nu eftersom dagens sällskap inte är här än :p
 
Både jag och maken skulle jaga älg idag. Jag skulle med en kompis och gå med hund och maken sitta på pass. Hann lämna ungarna hos farmor och farfar och gå ur bilen vid samlingsplatsen så ringer dom och säger att yngsta spytt. Kul....så nu sitter jag hemma och väntar på att kaffet ska bli klart så fick maken stanna kvar eftersom han ska sitta på pass. Känns mest blä, hade sett fram emot en dag i skogen. Nu får jag ligga i soffan med dottern och kolla på hemska barnprogram istället 😅
 
Googlar målarkurser och dricker kaffe.
Roade mig med att kolla igenom mina foton i telefonen. Har ju testat mig fram och försökt lära mig genom att experimentera med färger och tekniker. Har ändå hänt en del sen jag började!

PROG.jpg


(det är inga färdiga målningar men man ser ju lite iallfall... )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
719
· Visningar
37 758
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 852
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 092
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 199
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp