Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, älskar henne! Har du sett dom andra avsnitten hon är med? Miriam, Greg Davis och Miranda Hart är tre av mina favoritgäster på GNS :D
Det är väl bara ett annat avsnitt hon är med på? Eller minns jag fel? 🤔 Vi har BBC brit på teven och jag spelar in varje avsnitt så jag har nog sett en del :D
Fast Graham är nog stjärnan :love::love::love:
 
Sitter på Strömsholm med Ville, han hade ändå en oändlig tur. Han sprang rakt in i sidan på en bil, hade han kommit framför bilen hade det varit betydligt värre.
Nu väntar vi på röntgen och jag håller på att svettas ihjäl i jaktkläder och kängor. Vi var bara in hemma och slängde in vapen och hämta Villes papper.
 
Sitter på Strömsholm med Ville, han hade ändå en oändlig tur. Han sprang rakt in i sidan på en bil, hade han kommit framför bilen hade det varit betydligt värre.
Nu väntar vi på röntgen och jag håller på att svettas ihjäl i jaktkläder och kängor. Vi var bara in hemma och slängde in vapen och hämta Villes papper.

Men fy! Håller tummarna för att det gått bra.
 
Sitter på Strömsholm med Ville, han hade ändå en oändlig tur. Han sprang rakt in i sidan på en bil, hade han kommit framför bilen hade det varit betydligt värre.
Nu väntar vi på röntgen och jag håller på att svettas ihjäl i jaktkläder och kängor. Vi var bara in hemma och slängde in vapen och hämta Villes papper.

Men fy! Håller tummarna!
 
Sitter på Strömsholm med Ville, han hade ändå en oändlig tur. Han sprang rakt in i sidan på en bil, hade han kommit framför bilen hade det varit betydligt värre.
Nu väntar vi på röntgen och jag håller på att svettas ihjäl i jaktkläder och kängor. Vi var bara in hemma och slängde in vapen och hämta Villes papper.

Håller tummarna för att det går bra!
 
Det är väl bara ett annat avsnitt hon är med på? Eller minns jag fel? 🤔 Vi har BBC brit på teven och jag spelar in varje avsnitt så jag har nog sett en del :D
Fast Graham är nog stjärnan :love::love::love:
Jag kan minnas minst två till iaf. Ett med Mathew Perry och ett med Will.I.Am. Trooor det ska finnas ett eller två till som är gamla men minnas inte dom gästerna.
 
Försökte leka med katten (han behöver busa av sig energi åtminstone en stund varje dag nu för att inte hitta på sattyg när jag är borta. Han blev nämligen sjukt understimulerad av att inte få göra nåt sånt på en månad pga stygnen i munnen..och det märker jag av, och lär göra ett bra tag till framöver..). Försökte, alltså. Han sover, och har gjort sedan i förmiddags, och upplyste mig bestämt om att det tänker han minsann fortsätta med. Jahapp. :cautious:
 
Funderar på hur lång tid det tar att få paket ifrån USA. En bekant har skickat en sak till mig i måndags så funderar lite på när det skulle kunna tänka sig att dyka upp. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 129
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 831
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 066
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Hat
  • Hyra ut rum i lgh?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp