Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sovit gott och hunnit tanka före jobbet.
Dottern däremot hade huvudvärk men hon fick ta en Alvedon och cykla till skolan med instruktionen att ringa 26-åringen om hon behöver gå hem :)
 
Missade tåget då jag hade både plånbok och mobil hemma. Jäkla bra start på veckan .
Men men missar "bara" måndagsmötet.
Men suck ändå

Dålig start på veckan här också. Jag tappade min ena handske på parkeringen vid hunddagiset. Upptäckte det först när jag var framme på jobbet. Hoppas att den ligger kvar i kväll och att den inte är överkörd av tusen bilar.
 
Blev tvungen att sortera om sängkläderna i skåpet. Tonåringarna har dels hämtat och dels lagt in men det där med struktur är inte deras grej. 🙄 så nu finns det gott om plats igen. Jag plockade även ur lite påslakan som man typ såg igenom. Men å andra sidan var det såna jag har haft i typ 30 år. ;)
 
Vi skulle fått ny container med prylar idag och har bokat hjälp att tömma den med en specialtruck och förare. Containern skulle vara framme kl 13 hos oss. Tydligen fastnade den i en stickprovs-kontroll i tullen. Nu står den och väntar på att någon ska klarera den och släppa iväg den iom att allt var grönt.
Problemet är att den ska sen köras upp hit från Göteborg, tar väl ca 5 h skulle jag gissa.
Undrar om vi ens får den idag.
Den här jävla containern är fasen cursed! Den missade transport ner till hamnen från tillverkare. Då missade den rätt skepp. Som sen missade anslutning och därav är den nu i Sverige först nu och inte innan jul som den skulle varit.
Till det knappt någon sömn och pms...:devil:
 
Min 50% sjukskrivning gick ner till 25% idag så det har varit jobbigt.
Förra veckan var jag helt borta, trött och sov mig igenom dagarna. Men hade flyttat hela helgen ensam så det gör ju sitt.. bara att sova på nytt ställe är konstigt.

Mötte såklart mitt ex idag med, han ser helt förstörd ut och jag har nyss varit hos frissan o i lurarna hade jag Tove Lo - Glad he's gone :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 156
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 897
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 115
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
988
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp