Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var det första gången eller har det hänt tidigare?

Hur går det med sömnen nu?

Alltså, jag har haft mycket självmordstankar osv förr, men det var som sagt flera år sedan. Det kunde komma "vågor" av starka negativa tankar då också har jag för mig, men svårt att komma ihåg såhär i efterhand.
Sömnen, well, det har gått lite bättre men i natt sov jag sämre igen av nån anledning :meh:
 
Undrar varför det ska regna så mycket? Iofs så blir det att bygga ny säng till mellansonen men ändå. Jag hade hellre varit ute och badat än byggt säng :cautious:
 
Kommit hem från Skärgården. Hunnit fernissa en tavla som hastigt och lustigt troligen ska säljas imorgon em. Därefter har jag sanerat mig själv med en lååååång härlig dusch (mindre härligt: hittade två fästingar som jag avlägsnade :yuck: ).
Nu halvligger jag i schäslongen, käkar färska räkor som jag köpte på vägen hem (dock inte lika mumsiga som @athena_arabians rökta dito) och unnar mig ett glas Pol Roger 2012.
Skål på det!
 
Senast ändrad:
Alltså, jag har haft mycket självmordstankar osv förr, men det var som sagt flera år sedan. Det kunde komma "vågor" av starka negativa tankar då också har jag för mig, men svårt att komma ihåg såhär i efterhand.
Sömnen, well, det har gått lite bättre men i natt sov jag sämre igen av nån anledning :meh:

Kanske kan du få hjälp av vården? Ju snabbare man tar tag i det desto bättre.
Hoppas det vänder! :heart
 
Kanske kan du få hjälp av vården? Ju snabbare man tar tag i det desto bättre.
Hoppas det vänder! :heart

Nej... Har väntat jättelänge redan på att påbörja ny medicinering (inom psykiatrin) men det är evighetslånga köer till allt där nu. Samtalskontakten lades ner redan för typ ett år sedan när jag påbörjade diagnostisering (som är klar) så jag har ingen där att vända mig till vid behov eller såh eller.
 
Men va f.....

Jag brukar köpa tomatpure på tub. Men så såg jag pure på burk.
Köpte och har tagit ett par matskedar. Idag ser jag burken i kylskåpet och den är vit av mögel.
Har inte haft den mer än nån vecka. :mad:
Jag blev nyfiken och googlade. Ja, det verkar vara så att öppnad tomatpuré på burk inte håller längre än så. Frysa in, kanske :) ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 678
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 099
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
57 58 59
Svar
1 179
· Visningar
39 553
Senast: niardasp
·
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 039
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp