Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var tur att vi delade på marängsvissen, jag hade inte orkat en hel...
received_591763401527314.jpeg
Nu ska vi fortsätta bada! :)
 
Jag städar bakom min kyl. Mailade hyresvärden igår kväll och skrev som det är - jag har inte kunnat göra rent bakom sen jag flyttade in eftersom jag helt enkelt inte förstår hur jag ska göra för att få fram skåpet. Idag var en i personalen här och drog fram den åt mig, och han kommer förbi imorgon och ställer tillbaka den på sin plats. Måste säga att jag väntade mig värre äckel där bakom efter sex år! Nog för att dammkorvarna under var rejäla men i övrigt var det mer ofräscht än snuskigt. Skönt. Och skönt att få det gjort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 602
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 069
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
54 55 56
Svar
1 118
· Visningar
37 783
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 026
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp