Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar för en sista insats inom intensivvården i morgon på måndag börjar jag på min vanliga arbetsplats. Det ska bli fantastiskt skönt. Har varit pandemi omplacerad sedan i början av april. Har lagt en flaska Cava på kylning till imorgon kväll.
 
Kollade just i Transportstyrelsens register - nu har jag "bara" en bil igen, även på pappret. Lilla silverracern (liten ljusgrå bil med "racerrand" och extra högljudd pga gott om hål på avgassystemet :D) avregistreras igår, så nu är den officiellt skrotad.
 
Inte hästens fel,utan pilotens, dom gör det vi ber dom om,gör vi fel så blir det fel.

Men hey, tycker du verkligen att det var rätt tillfälle att påpeka det när hen uppenbarligen mår dåligt/känner sig ledsen över hur det gått? Det blir ju lite att strö salt i såren. Jag hade förstått det om inlägget varit i trist ton mot/om hästen ifråga, men så uppfattar jag absolut inte inlägget. En kan vara ledsen över hur det går och hur ser känns, utan att resonera oschysst gentemot hästen, och det är lätt nog att sparka på sig själv som det är.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 013
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 007
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 399
Senast: sthu
·
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 936
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp