Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart du ska unna dig!
Min stylist-granne brukar anklaga mig för att vara ”ljuv” i stilen men tror nog hennes preferenser är lite skeva 😅

Det är som en av mina närmsta vänner. Vi är 4 tjejer som gick gymnasiet ihop och blev sjukt tighta och har hängt ihop sen dess, men vi är verkligen som natt och dag alla 4. J är en ölsvepande södertjej med kanske 47 tatueringar, när vi shoppar ihop säger hon "Det är nästan så jag kräks, men den kommer vara jättesöt på dig!"
 
Faaaaaaan... 😅😆

2C0DC454-7637-4AF6-9965-4B30720EF03F.png
 
Du borde köpa denna väska till... 😅

Visa bifogad fil 53898

Men JA!

Jag har kommit in i en fas där jag lever ut mitt fulla Barbie-själv. När jag var yngre så tyckte jag att det var så viktigt att se smart ut så jag ville inte bleka håret och hade bara typ svarta pennkjolar och gråa koftor. Idag tar jag inspiration från Legally Blonde och det finns inga hämningar :D Äntligen får 14-åriga Voeux leva ut sina fluffigaste drömmar!
 
Men JA!

Jag har kommit in i en fas där jag lever ut mitt fulla Barbie-själv. När jag var yngre så tyckte jag att det var så viktigt att se smart ut så jag ville inte bleka håret och hade bara typ svarta pennkjolar och gråa koftor. Idag tar jag inspiration från Legally Blonde och det finns inga hämningar :D Äntligen får 14-åriga Voeux leva ut sina fluffigaste drömmar!

👍 Bilder? 😀
 
Har lagt upp ett par byxor (knivigt när det är knäppen längst ner som måste flytta upp på något sätt) och sitter nu och äter tomatbaserad fisksoppa. I brist på haklapp så är jag endast iförd underkläder.

Snart ska jag och hundarna packa in oss i bilen och åka till Västerås och hämta en kajak. Lite tacksam över att det inte blåser storm idag!
 
Surar lite, hittade perfekta förvaringslådan på Clas Ohlson och naturligtvis är den slut överallt och är en utgående modell (förutom på ställen som Alingsås vilket inte direkt hjälper mig). De har den fortfarande i mörkgrått men nu har jag nördat in mig på vit. Köpa gråa eller inte?
 
Satt precis å kolla öppettiderna på soptippen och läste detta under "regler på återvinningscentralen":

"Skador som uppkommer på fordon inom området ersätts ej."

Det var det enda som stod och jag blev så fundersam, så om jag parkerat min bil rätt enligt anvisningarna och slänger grejer och t ex. deras hjullastare kör på min bil, så får ja stå för hela kalaset (eller ja min försäkring blir det väl)?
Eller menar de om saker blåser från containern och blåser på bilen?
Känns som det saknas lite, men i mina öron låter det så märkligt.... 🤔
 
Surar lite, hittade perfekta förvaringslådan på Clas Ohlson och naturligtvis är den slut överallt och är en utgående modell (förutom på ställen som Alingsås vilket inte direkt hjälper mig). De har den fortfarande i mörkgrått men nu har jag nördat in mig på vit. Köpa gråa eller inte?

Hittade dem i vitt i Mall of Scandinavia, fel sida av stan och dessutom avskyr jag den eftersom jag alltid irrar vilse. Men det får bli en vända dit imorgon tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 792
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 120
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
63 64 65
Svar
1 297
· Visningar
42 904
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024
  • Den siarlösa ulvleken

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp