Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvä av dessa recept har jag provat
20200630_122638.jpg
 
Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.

Sambon var ledig idag så han var på mission att åka och registrera vår nya bil samt plockade upp en beställning på vägen hem. En ny dammsugare. Är inte nöjd.
Jag vet inte vad en dammsugare i Sverige kostar idag men denna gick på motsvarande ca 520 sek. Så man kanske inte kan förvänta sig för mycket.
Den låter så j-a högt.... jaja vi ska ju bara ha den några månader så det får duga...
 
Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.

Sambon var ledig idag så han var på mission att åka och registrera vår nya bil samt plockade upp en beställning på vägen hem. En ny dammsugare. Är inte nöjd.
Jag vet inte vad en dammsugare i Sverige kostar idag men denna gick på motsvarande ca 520 sek. Så man kanske inte kan förvänta sig för mycket.
Den låter så j-a högt.... jaja vi ska ju bara ha den några månader så det får duga...

För femhundra blir det ingen höjdare till dammsugare här heller 🙉
 
Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.

Sambon var ledig idag så han var på mission att åka och registrera vår nya bil samt plockade upp en beställning på vägen hem. En ny dammsugare. Är inte nöjd.
Jag vet inte vad en dammsugare i Sverige kostar idag men denna gick på motsvarande ca 520 sek. Så man kanske inte kan förvänta sig för mycket.
Den låter så j-a högt.... jaja vi ska ju bara ha den några månader så det får duga...

Min silentdammsugare kostade 999kr (men jag hade lite div rabatter på ICA så det blev mindre). Jag har aldrig sett en tyst dammsugare för mindre än så. Min är väldigt bra i övrigt också så jag är nöjd med köpet.
 
Kommit hem från jobbet, sitter på verandan med ett vlförtjänt glas vin.

Sambon var ledig idag så han var på mission att åka och registrera vår nya bil samt plockade upp en beställning på vägen hem. En ny dammsugare. Är inte nöjd.
Jag vet inte vad en dammsugare i Sverige kostar idag men denna gick på motsvarande ca 520 sek. Så man kanske inte kan förvänta sig för mycket.
Den låter så j-a högt.... jaja vi ska ju bara ha den några månader så det får duga...
Ja, så kostar väl ungefär en billig dammsugare här också. Sådana som jag brukar köpa med andra ord.... ;) Visst är det irriterande med högljudda dammsugare, men bara de suger effektivt så brukar jag inte bry mig så mycket. Man får städa fort helt enkelt..... :D
 
Måste skrapa färg massvis med färg på veranda :( Alltså det är så mycket färg ett lager orange ett lager brunt ett lager grönt och ett tjockt tjockt lager vitt :arghh: Och så snickarglädjen där är det om möjligt ännu tjockare lager :crazy:
Blä..... Tråkgöra... :down: Jag måste också skrapa - och måla - min veranda. Men jag hoppas på lite bättre väder. Inte kul att måla när det regnar till och från....som det har gjort varje dag hittills på min semester..... :wtf:
 
Blä..... Tråkgöra... :down: Jag måste också skrapa - och måla - min veranda. Men jag hoppas på lite bättre väder. Inte kul att måla när det regnar till och från....som det har gjort varje dag hittills på min semester..... :wtf:
skrapandet tar verkligen en halv evighet det är förbaskat svårt att komma åt har även en balk i själva taket som måste skrapas :arghh: jobba med armarna ovanför axlarna är skitjobbigt
Jag behöver vara en spindel just nu ;) så jag kan jobba upp och ner
 
Videomöte avklarat och nu ska jag sätta mig och kolla igenom de intagnas misstankar. Det gäller att ha koll inför ev. placering i gemensamhet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 825
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 124
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
65 66 67
Svar
1 331
· Visningar
43 784
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp