Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tur när jag kom hem idag, bara några meter innan porten så började det droppa och när jag kommit in i lägenheten så såg jag att det var värsta stormen ute :rofl: Någon gång ska man ha tur också! :D

Hade tänkt göra någon ordentlig middag men det åskade lite, orkade inte stå med en halvkall middag om proppen gick. Så det fick bli fil istället :p
 
För kaosig @tornblomma :confused: 😂

Knappast.
Hade däremot ändå valt någon annan väska till denna kappa. Tycker båda skär sig för mycket till den.

Brun? Nej där går min gräns ;)
Gick hem och rotade i garderoben och insåg att jag hade en gammal svart som var quiltad som kanske kan funka. Det blir iaf inte den svarta tror jag 😅

63D15C95-DAFD-4B8F-8AF0-3C93B8143B52.jpeg
 
Städar ur uthuset .Har blivit 5 sopsäckar idag och 6 banankartonger .Hittar mycket kul där .Idag blev det kyrkligt .Sångböcker böcker från frälsningsarmen och en del biblar .Den äldsta vad från 1851 resten var från runt 1900.Dom hamnade åxo i en säck :angel:
 
Ungefär sådär ser grannens kaniner ut. Och de äter jag :)
Men så äter jag lammen jag sett i hagen också och på den tiden vi hade nöt åt jag dem med.
Men jag föstår hur du tänker. Jag har nog alltid sett dem som köttdjur också.

Kommer ihåg när jag var liten och vi åt lammstek hemma (från våra egna lamm). Brorsan typ 5 år bara "Mmmmm vad gott, det är nog Vitnos!"
 
Tjoho, ser ut som att det inte tänker regna i morgon. I dag har jag bekantat mig lite med lilla russet. I morgon ska vi påbörja lite renodling av hjälper och nosa lite på skänkelvikning om det känns bra.

Var lite purken då väderprognosen sa att det skulle ösregna hela dagen i morgon. Inte hela världen, men är ju lite kuligare att rida när man inte är dyngsur :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
75 982
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 004
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
29 280
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 935
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp