Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråkigt nog ser inte 10-dygns-prognosen särskilt munter ut här nere i söder..... :down:
Jag lurar bara mig själv som säger att jag skulle visst vara ute hur mycket som helst den första veckan ledig, gissar snarare på låånga sovmorgonar och sena nätter :angel: Lika bra att det blir dagar som man inte ""kan"" vara ute på :D
 
Blev nyfiken på Before 90 days. En man i 30-årsåldern är "jättenära sin mamma" och ska första gången flyga och lämna landet. Då kommer mamman fram med en liten grej att ta med sig. Det är alltså hår från hennes borste. Några ihopgnuggade hårstrån i en näsduk. O_o
Han blev jätterörd och tyckte det var så fint! O_o
 
Kan hända 😇 att jag sprang en mil till idag. Sån jäkla träningsvärk. Överallt. Men det var nyttigt. Led av sån hjärntrötthet innan och mådde förjävligt. Efter en stund på slingan hade det avtagit. Nu lider jag bara av fysisk smärta, den är mer ok ;)

Dags att beta av 2 dagars jobb till innan semester!
Kompisen som jobbar alldeles för mycket - hon säger att när hon är riktigt trött efter jobbet så hjälper det att springa (en mil). Hon blir piggare, för det är hjärnan som är trött.
 
:rofl: :rofl:

Skrattar så jag gråter här. Nya kollegan volvoraggare är så himla rar. Först blir man ju glad när han hälsar på hundarna och när vi ska ut och lasta säger han _ - hejdå tjejer till dem och vinkar (= med pluspoäng hos mig :D )

Skickade iväg honom för att hämta upp hyrkärran så vi kan lasta och åka. Han hittar inte här i staden så jag guidar från telefon. Hittar kärran visar sig vara fel koppling så vi får åka och köpa en adapter. Har en affär ca 500m ifrån på gatan bredvid. Han kopplar på kärran och åker iväg med mig i telefon. Han ser infarten och helt plötsligt blir det tyst sen bar..

Å herregud, åh herregud, åh herregud Ååååååhhhh gud. ååååhhhh...
ja det gick, vilken tur med lite viljestyrka

Tydligen sneddade han för mycket med kärran och höll på att köra fast :rofl:

Vi pratar om en van yrkeschaufför som brukar köra lastbil + släp.
 
Jag har 'bingat' Sons of Anarchy, gillade den inte alls första gången men nu fastnade jag. Så lyssnar på det här. Yum.


Älskar också den, riktigt bra version som är perfekt tie in med storyn. Jag hade problem med första säsongen (särbon ville se, jag var inte intresserad) för jag har svårt för när "hjältarna" är så pass moraliskt tveksamma :D sedan släppte det ;)

"Queen of the South" är ju också lite knepig på det sättet men satan vad den är bra. Suveränt castad, med riktigt starka kvinnokaraktärer.
 
Sovit dåligt i natt med
Slocknade på soffan. Vaknade 2, och gick in i sovrummet. Hade glömt att mata och släcka alla akvarium. Så de fick lite sen nattamat...:o
La mig på soffan igen och sov till 6
Tur att jag är ledig idag...
 
Hade tänkt gå upp vid 6 när sambon åkte till jobbet men eftersom det ääntligen regnade ordentligt var det inte så lockande att kliva upp och ut på promenad, haha så somnade om och vaknade strax före 9 med honkatten brevid mig :love: . Dragit igång en maskin tvätt. Riktigt städväder så ska försöka göra det i lugn och ro idag...Men först lite frukost och kaffe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 001
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 007
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
851
· Visningar
29 357
Senast: Blyger
·
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 936
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp