Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bättre trådstart så @bettysmatte? :p :rofl:
Haha, jag skulle just klistra in nedan screenshot och fråga om det var med flit ;) Svensk sommar i ett nötskal!

Screenshot 2020-07-14 at 19.31.56.png
 
Alltså ska på semester nästa v i Norrland. Tillsammans med min kusin schlagerbögen och hans snubbe. Nu har vi nosat upp Norrlands typ enda restaurang med överdrivet bra meny och ostron (mitt krav haha) och sen bokat bord. Sen följer diskussionen vad vi ska ha för klädkod. Jag ska i sedvanlig ordning köra östermalmstant-cirkus. Min kusin kommer köra Papaya Coconut/hawaii-tema och hans snubbe 100% läderbög.
Detta kommer ju bli en minnesvärd afton :rofl:
 
Senast ändrad:
Tröttsamt.

Det regnar. Stora glesa droppar. Rastar hundskrället som tycker det låter misstänkt när regnet faller på lönnlöven och därifrån ner på bilern. Så han morrar mot träd och bil.

Nån som vill ha ett pucko till spökhund?
 
MÅSTE sova nu :cautious: men det gör jag såklart inte :banghead: Vad var det för mening med att vara jättetrött för några timmar sedan om jag ändå inte är sov-trött nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
857
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 009
Senast: __sofia__
·
Mat Vilka är era bästa pirogfyllningar? Gärna med färs! Blev bjuden på detta i onsdags och det var ju så gott, och enkelt! Så tänker att...
2
Svar
30
· Visningar
1 603
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 084
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp