Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså nu har det ballat ur rejält på jobbet här.....

Ringde kollegorna på annan ort/huvudkontoret som svarade (på högtalartelefon) Sexhoppen AB hur kan jag stå till tjänst? :rofl:

Som tur var fann jag mig snabbt och svarade att nej var inte meningen att ringa upp igen. Vet att det var för sent att lägga till saker på min befintliga order.

Mina kollegor vrålade av skratt och tja.. Lekstuga på hög nivå idag. Ena kollegan hördes fnittrande högt när den andra svarade :rofl: Tydligen har hela deras dag varit sådan idag. Märks att det är fredag och snart helg
 
Intervjun avklarad. Jag är nu helt hjärndöd, har huvudvärk från helvetet, och är spänd som en fiolsträng.
Psykologen (hon var ju inte där i en direkt psykologroll men iaf) var väldigt icke dömande, förstod mig trots att jag svamlade till tusen, bekräftade hela tiden att hon förstått rätt och kändes allmänt trygg och trevlig att prata med. Men det tog på krafterna att berätta, nu ska jag äta upp min kladdkakebit, och sen åka hem.

På vägen hem ska jag försöka hitta någon liten alla hjärtans dag present till mamma, och en lite större present till mig själv som belöning för att jag faktiskt svarade på "hur trivs du på jobbet" med sanningen 💪
 
Intervjun avklarad. Jag är nu helt hjärndöd, har huvudvärk från helvetet, och är spänd som en fiolsträng.
Psykologen (hon var ju inte där i en direkt psykologroll men iaf) var väldigt icke dömande, förstod mig trots att jag svamlade till tusen, bekräftade hela tiden att hon förstått rätt och kändes allmänt trygg och trevlig att prata med. Men det tog på krafterna att berätta, nu ska jag äta upp min kladdkakebit, och sen åka hem.

På vägen hem ska jag försöka hitta någon liten alla hjärtans dag present till mamma, och en lite större present till mig själv som belöning för att jag faktiskt svarade på "hur trivs du på jobbet" med sanningen 💪
tenor.gif

Duktigt! :banana:
Och ja du förtjänar allt du nämner!
 
Vi är i samma båt, jag vill också härifrån. Men vet inte exakt vad jag ska söka efter.

Jag har precis sagt upp mig utan att ha ett nytt jobb. Känns skönt att vara på väg bort för jag har verkligen mått skit här och inte orkat med livet. Hoppas känna mig inspirerad inför jobbsök någon dag snart för jag vill egentligen inte vara utan jobb 🙈 Känner mig väldigt lyckligt lottad som har en partner som ger mig full support, annars hade jag nog varit fast här ett bra tag.
 
Fick just goda men ändå dåliga nyheter om hunden i familjen :crazy: https://www.bukefalos.se/threads/den-22a-hunduppdateringstraden.1486945/post-19194601
Hade tagit det ganska piano med det då jag fokuserar mera på min katt och hon mår tveklöst bättre utan hunden hemma så jag tänkte mera på det som en semester för henne. Vilket låter lite hjärtlöst jag vet 😅 men tycker synd om hunden, hon kan inte ha det roligt nu med ond mage och ingen matte heller, stackars lillan! :(
 
Och stackars mamma, då det är hennes hund det handlar om. Hon sliter sitt hår ibland över den där hunden men tycker ju bra om hunden ändå såklart :D ska definitivt köpa blommor åt henne, passande dag för det också.
 
Hemma äntligen. Jag har spenderat massor med kärlekspengar på mig själv: 4 chokladkakor, ett nytt spel, badbomb, blommor, och kommer att beställa en timmes massage någonstans. Vet någon en massör som är bra på spänningshuvudvärk i stockholmstrakten tar jag gärna PM :)
Har även spenderat lite kärlekstid på mig själv: Ringde pappa och hade feelgood samtal på nästan 40 minuter om musik och springning, plus att vi spontanplanerade museumbesök. Nu ska jag spendera mer tid på mig själv med bad + badbomb + musik, sen ska jag leka och gosa med katten, och alla hjärtans dag fika med mamma. :heart

Såg även att tre onlinekompisar köpt varsit spel till mig, alla fruktansvärt horribla dejtingspel med halvpåklädda animetjejer som har tuttar större än mina huvudkuddar :rofl:🤷‍♀️ Funderar på att hitta någon hämdpresent. :devil:
 
Hemma äntligen. Jag har spenderat massor med kärlekspengar på mig själv: 4 chokladkakor, ett nytt spel, badbomb, blommor, och kommer att beställa en timmes massage någonstans. Vet någon en massör som är bra på spänningshuvudvärk i stockholmstrakten tar jag gärna PM :)
Har även spenderat lite kärlekstid på mig själv: Ringde pappa och hade feelgood samtal på nästan 40 minuter om musik och springning, plus att vi spontanplanerade museumbesök. Nu ska jag spendera mer tid på mig själv med bad + badbomb + musik, sen ska jag leka och gosa med katten, och alla hjärtans dag fika med mamma. :heart

Såg även att tre onlinekompisar köpt varsit spel till mig, alla fruktansvärt horribla dejtingspel med halvpåklädda animetjejer som har tuttar större än mina huvudkuddar :rofl:🤷‍♀️ Funderar på att hitta någon hämdpresent. :devil:
Åh vad härligt det låter! :love: Bra jobbat! :up:

Förutom eventuellt dejtningsspelen då... :cautious::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 010
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 527
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 930
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp