Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kört igång tvättmaskinerna. Har en gosig svart katt på bröstet.

Slogs av insikten att jag kanske blir tvungen att skjuta på min planerade piercing, pga alla kiropraktorbesöken (jag tänker att det är hyfsat stor risk för tryck på nygjord broskpiercing under behandlingen..) - ska avvakta lite och fundera, och ringa studion och höra vad de tycker. Känns surt iom att jag tagit semester och verkligen ser fram emot den, men samtidigt har jag väntat tills nu så jag skulle knappast dö av att vänta nån månad eller två till. Dumt att jävlas med den så att läkningen blir drygare än den redan lär bli. :cautious: Oh well, får se hur det blir.
 
Min mamma är en sån där som sover genom ett världskrig. Jag gick upp själv och tittade på tv. När jag blev hungrig på frukost och mamma inte vaknade åt jag glass framför tvn :rofl:
Mamma har berättat om en gång när jag tydligen hade ätit ett helt storpack med pinnglass, var glasskladd och papper över hela vardagsrumsbordet och bakom soffan (gömde mig för Morran där:o:D)
Haha! Ja min son började tjata om godis innan han klev upp ur sängen men lyckades få i honom en smörgås först iaf. Det här med lördagsgodis har slagit lite fel här hemma :o
 
Skumt, eller hur! Samma nummer?
141848F0-5F15-4814-998E-99AD548540DB.jpeg
 
Uppe sen 8, matat hundarna och sitter sen dess och dricker kaffe och läser nyheter, ska snart åka och träna lite med ena hunden.
 
Vi har en ny stämpelklocka och till den har vi fått chip som klistras på baksidan av vår korthållare
Häromkvällen skulle vi gå hem och mina tre kollegor som jobbade då "oh jag måste lämna min korthållare här för tänk om de spårar oss" O_o
Jag kände bara lite att ta på er foliehattarna också innan ni går :cautious:
jösses liksom :banghead:
 
Dottern vaknade först av oss och nu lät hon meddela att hon har packat klart. Jag frågade om hon behövde hjälp med att ta fram resväskan men det sa hon att hon redan hade fixat.
Jag sa istället till henne att gå och göra frukost till henne och 26-åringen :p
Jag ligger kvar i sängen och tittar på skidskyttet :D
 
Har kört igång tvättmaskinerna. Har en gosig svart katt på bröstet.

Slogs av insikten att jag kanske blir tvungen att skjuta på min planerade piercing, pga alla kiropraktorbesöken (jag tänker att det är hyfsat stor risk för tryck på nygjord broskpiercing under behandlingen..) - ska avvakta lite och fundera, och ringa studion och höra vad de tycker. Känns surt iom att jag tagit semester och verkligen ser fram emot den, men samtidigt har jag väntat tills nu så jag skulle knappast dö av att vänta nån månad eller två till. Dumt att jävlas med den så att läkningen blir drygare än den redan lär bli. :cautious: Oh well, får se hur det blir.

Vad är det för piercing du ska göra? Du kanske har skrivit det men då har jag missat det :o
 
Förbereder för stormen..... :down: Vet inte riktigt hur, men jag ska väl bära in lite mer ved + tappa upp vatten i badkaret om det blir illa. Vi har bott här i ungefär 4 år och aldrig haft strömavbrott (nedgrävd el) så förhoppningsvis klarar vi väl oss denna gången också. Men man vet ju aldrig.

Ska strax åka och handla lite mat och vin.......
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 375
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 656
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 637
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 541
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp