Vad gör vi? Del CXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag befinner mig I Florida, hos sonen som fortfarande bor kvar, och firar Fodelse vecka. Det ar sol och runt 28 grader varmt, den harda vinden har gett sig, och det ar verkligen skont att sitta ute vid poolen. (Hemma regnar det😁)

Visa bifogad fil 45618

vi har atit gott bade ute och hemma, jag och sondottern har varit ute och shoppat och haft massage och facials. Life is good!
Facials visst Àr det lite som ansiktsbehandling?
LÄter hÀrligt och fin strand :love:
 
LĂ€mnade in nĂ„got med tvĂ„ minuters marginal :rofl: och mitt i vĂ€rsta stressen hoppar katten upp pĂ„ datorn och stĂ€nger av den och den hĂ€nger sig nĂ€r jag startar om. DĂ„ var min pĂ€lskling ganska billig 🙊
 
HÀr blÄser det pÄ rÀtt bra emellanÄt och ett antal parkeringar i stan Àr översvÀmmade. NÄgot positivt ska man vÀl fÄ ut av att bo pÄ ett berg (mvh lagom glad de gÄnger jag gÄtt upp för berget :angel:).

Hoppas pÄ att kunna ta mig till skolan imorgon. Men ska nog se till att slÀpa upp mig sjÀlv 15min tidigare, sÄ att jag kan ta en tidigare buss. Ifall att... jag litar inte pÄ Dennis.
 
Huga, jag Àr glad att jag tog mig till Enviken och tillbaka :crazy: Det var massor av grenar pÄ vÀgen och pÄ ett stÀlle syntes det att ett trÀd hade legat över vÀgen tidigare. He' blÄser i trÀa!
Kom en och kollade pÄ en bil idag, han fick vÀnda och Äka annan vÀg, det lÄg tvÄ trÀd över vÀgen.
 
Sitter pÄ bussen till jobbet som vanligt
En ny lÄng arbetsvecka har börjat igen
Jobbar mÄn, ons-mÄn
 
Fodrat alla djur och har sjĂ€lv Ă€tit frukost. Sitter nu och dricker kaffe och försöker vakna till medan barnen klĂ€r pĂ„ sig 😮 Tacksam för att dom Ă€r sĂ„pass stora nu sĂ„ dom fixar det mesta sĂ„nt sjĂ€lv!
 
PÄ jobb. Hunden krÀver uppmÀrksamhet genom att se ruggigt lidande ut och ge mig smÄ suckar om hur pissigt livet Àr för att hon inte fÄr sitta i mitt knÀ. :rofl:

RejÀla stormbyar hÀr kÀnns som om hela bilen flyttade sig pÄ morgonen.

Jag Àr sjÀlv pÄ jobbet ett litet tag till. Ena kollegan har hÀmtat sin bil och andra kollegan Àr sjuk. SjÀlvklart har vi fÄtt in flera leveranser pÄ en och samma gÄng. Precis som om kunderna vet att NU nu passar vi pÄ för nu Àr de kort om folk muahahahaha

Och nu vÀntar jag pÄ att vÄrt datasystem Àr ok ocksÄ. Det har fÄtt en flipp och visar bara en kund i hela mitt system :D

Hej MĂ„ndag liksom
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter VÀlkomna till sÀsongens BÀst i test. Bukefalos har köpt rÀttigheterna och nu Àr det dags för första avsnittet. Testpanelen Àr...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 456
Senast: Lobelia
·
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 757
Skola & Jobb Som en uppdatering pÄ gamla trÄden, sÄ blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanstÀllning...
Svar
19
· Visningar
2 640
Övr. Hund Hej! Eftersom jag Ă€r bĂ„de en klant och ganska godtrogen blev jag pĂ„lurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det Ă€r...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp