Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aj, mina fötter värker och mitt huvud litegrann men äntligen är jag på väg hemåt. Jösses vad fullt det var i mataffären :eek: värre än vid juletider! O_o Kärlekens dag... jo jag tackar, en kvinna blev sur på min korg och en man knölade sig före mig, jag petade honom i ryggen flera gånger med "ursäkta?" utan reaktion förrän hans barn sa till honom O_o visst han kan ha missat höra mig men jag petade honom i ryggen ... kändes märkligt. Eller så var han så stressad.
Jösses. Gå inte in i en mataffär just nu hör ni! Stressade människor som vill få en fin och romantisk kväll ... hoho. :rofl:
 
Vi bestämde oss för att bejaka våra inre latmaskar och strunta i att ut och äta etc IOM Valentines. Vi köpte hem hummer, rökta räkor, havskräftor, aioli och ska göra vitlöksbröd. Och dricka en massa bubbel liggandes framför en film. Så skönt att båda är lika slöa och trötta nu och ingen blir besviken. Bara skönt! 🥂🦐🦞🎬
 
Vi bestämde oss för att bejaka våra inre latmaskar och strunta i att ut och äta etc IOM Valentines. Vi köpte hem hummer, rökta räkor, havskräftor, aioli och ska göra vitlöksbröd. Och dricka en massa bubbel liggandes framför en film. Så skönt att båda är lika slöa och trötta nu och ingen blir besviken. Bara skönt! 🥂🦐🦞🎬
Låter ju perfekt! :up:
För de som gillar sån mat alltså :D
 
Vi bestämde oss för att bejaka våra inre latmaskar och strunta i att ut och äta etc IOM Valentines. Vi köpte hem hummer, rökta räkor, havskräftor, aioli och ska göra vitlöksbröd. Och dricka en massa bubbel liggandes framför en film. Så skönt att båda är lika slöa och trötta nu och ingen blir besviken. Bara skönt! 🥂🦐🦞🎬

Men åh vad fantastiskt det låter 😍
 
Alltså jag gav det spelet till alla tre förra året :rofl: Jag gissar att detta är hämd. Det är någon sorts underligt krig som pågår :nailbiting::D
SandyOrnateGermanspaniel-size_restricted.gif

You. I like you.
 
Jag firar väl också lite själv idag. Mannen är ju på långväga vift. På bordet står en röd ros från jobbet. Har käkat en oväntat god färsk pizza från Lidl till middag (lagom fancy :D ), och några Mozartkulor till efterrätt. Snart ska hästarna få gå in, och sedan tänkte jag fortsätta firandet av mig med ett varmbad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 939
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 525
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp