Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spinner vidare på temat... bakat en GANSKA kladdig kladdkaka med jordnötsmör
 

Bifogade filer

  • 9822A124-3692-4D40-A136-1B2AB9474F26.jpeg
    9822A124-3692-4D40-A136-1B2AB9474F26.jpeg
    593,1 KB · Visningar: 24
Fredag brukar vara långsamma dagar för mig på jobbet men nu med chefens tal igår i bakhuvudet så känns det fel att ta det lugnt. Samtidigt som det inte är så mycket som jag kan hitta på att göra på egen hand.
I eftermiddag ska jag nog dock se om jag kan ta en lånelaptop och sätta mig i ett hörn och se duktig ut :angel: Kanske se över framtida bokningar...
Usch, jag trivs väldigt bra i huset och alla andra som jobbar här så jag skulle gärna vilja fortsätta. Men med andra arbetsuppgifter.
Dock vet chefen det, och hon har redan sagt att det inte finns något.

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att sitta med datorn i natt och ångestkolla på utbildningar utan att hitta något som känns rätt :meh:
Vi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ :cautious:
 
Vi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ :cautious:

De flesta har ingen aning. Och även de som TROR att de har planer för typ hela livet inser ofta att planer ändras. Det är ju hela grejen med livet, personlig utveckling osv. Man måste testa sig fram! Inget är ”bortkastat”!
 
Försöker sova. Nån jäkla granne lyssnar på musik - inte så att jag hör det högt men tillräckligt för att jag inte ska kunna koppla bort och somna..

..och nu drog en tv igång vägg i vägg istället.. Far åt... :(
 
I mailen, direkt från Nigeria:

"Attention Beneficiary
Latest development, we bring to your notice: Due to bad network we are having here in Africa we could not be able to complete your transfer through Bank to bank transfer Or online Transfer as programmed.

Our network here will not carry on the programming, so we decided to use ATM MASTER CARD method to finalize the transaction. We have programmed an ATM MASTER CARD with your name and uploaded your total fund of (US$4.5Million) in the Card so that you will be withdrawing with it in any ATM MACHINE. The ATM MASTER CARD works worldwide and the daily amount WITHDRAW according to our programming system is (US$9,000.00) Fifteen Thousand Dollars only.

I Mr.Morgan Daniel, have made the delivery arrangement with DHL DELIVERY COMPANY NIGERIA that will carry on the delivery to your home address and their director told me that Delivery of the ATM MASTER CARD to your house will be smooth with out delay. He assured me that their Company takes good 4-days to complete any delivery registered with accurate address."

Jag är missnöjd. Ska jag behöva ränna till bankomaten i 300 dagar (eller mer, beroende på vad man väljer för siffra) för att få ut mina välförtjänta pengar av okänd härkomst? Nej, då får det nog vara.
 
Jahapp alltså. Nu har jag spelat hela 40 minuter av datingsim med animetjejer som har tuttar större än mina huvudkuddar. Ojojoj vad de trånar efter mig :rofl: En är dock 100% Euro Dollar Bitch, men jag gissar att jag kommer få se att hon har en mjukare sida.
Dock undrar jag lite... Alltså en av tjejerna jag dejtar, som jag skulle komma över och läsa läxorna med, ramlade och medan hon ramlade tappade hon alla kläderna? Är det bara jag som är konstig (för det har aldrig hänt mig), eller är det 100% relate för alla andra? 🤷‍♀️
 
Vi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ :cautious:
Äh jag började på min universitetets utbildning en bra bit över 30, jag har hunnit med mycket innan dess och räknar kallt med att hinna prova på fler saker innan det är dags att sluta jobba. :) jag säger som jag säger till dottern, jobba ett par, prova lite olika yrken och fundera på vad man vill i livet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 957
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 526
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp