Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp alltså. Nu har jag spelat hela 40 minuter av datingsim med animetjejer som har tuttar större än mina huvudkuddar. Ojojoj vad de trånar efter mig :rofl: En är dock 100% Euro Dollar Bitch, men jag gissar att jag kommer få se att hon har en mjukare sida.
Dock undrar jag lite... Alltså en av tjejerna jag dejtar, som jag skulle komma över och läsa läxorna med, ramlade och medan hon ramlade tappade hon alla kläderna? Är det bara jag som är konstig (för det har aldrig hänt mig), eller är det 100% relate för alla andra? 🤷‍♀️

Därför jag alltid ser till att ha sulor med bra grepp!
 
Nu har jag även hämnats med ett spel till mina tre onlinevänner som köpte dessa horribla datingsims till mig.
https://store.steampowered.com/app/973440/Otokomizu/?curator_clanid=7099409
Titta på egen risk. Ni kan förlora hjärnceller. Annars kan jag beskriva det lite så här:
Ett jetpack-brandmans actionspel, där man styr en naken brandman med höftskynke och släcker bränder flygandes över Edo City. Sen är det något mysterie invävt i "storyn" :confused::rofl::angel:
 
Jahapp alltså. Nu har jag spelat hela 40 minuter av datingsim med animetjejer som har tuttar större än mina huvudkuddar. Ojojoj vad de trånar efter mig :rofl: En är dock 100% Euro Dollar Bitch, men jag gissar att jag kommer få se att hon har en mjukare sida.
Dock undrar jag lite... Alltså en av tjejerna jag dejtar, som jag skulle komma över och läsa läxorna med, ramlade och medan hon ramlade tappade hon alla kläderna? Är det bara jag som är konstig (för det har aldrig hänt mig), eller är det 100% relate för alla andra? 🤷‍♀️

Önskar 100 % euro dollar att det hade hänt mig ikväll!

//Har däckat påklädd och helt utmattad i sängen och överväger att orka resa mig för att lägga örhängena i smyckesskrinet. Lutar mot Nej. :meh:
 
Jobbat lite, tittat på Counting on och druckit cola och ätit lite choklad.
Sovdags nu. Eller om jag ska titta på reprisen av Masterchef Australien som börjar nu. Missade en hel del tidigare ikväll.
 
Äh jag började på min universitetets utbildning en bra bit över 30, jag har hunnit med mycket innan dess och räknar kallt med att hinna prova på fler saker innan det är dags att sluta jobba. :) jag säger som jag säger till dottern, jobba ett par, prova lite olika yrken och fundera på vad man vill i livet!
Försöker intala mig i att det är ok att inte veta. Min morbror är 47 och vet fortfarande inte var han ska bli "när han blir stor" :)
 
20200214_203215.jpg


Uppmotad före sänggång. Rapport om dagen, finns I dagboksinlägg
 
Haha men HUR kan man bli så förvånad?!

:rofl:


Tappat räkningen på många gånger det har skett.. (de flesta folk) som sällan åker tåg, är lite bortappade och läser inte (eller förstår inte??) och ser vilken vagn som är obokad och sen om otur åker på en sträcka blir knöfullt så kommer det bara att ske , (sisdär 1000ggr). Tydligen komplicerat det där med åka tåg :rofl:

Värst är när tycker kan ta platsen bredvid :banghead:, när man bokad fönsterplats (älskar se på utsikten är typ måste när jag åker tåg).
 
Vaknade av ett btak. Selma har haft ner en av mina blommor i fönstret. Så jag får ta rätt på det efter frukost
 
Tappat räkningen på många gånger det har skett.. (de flesta folk) som sällan åker tåg, är lite bortappade och läser inte (eller förstår inte??) och ser vilken vagn som är obokad och sen om otur åker på en sträcka blir knöfullt så kommer det bara att ske , (sisdär 1000ggr). Tydligen komplicerat det där med åka tåg :rofl:

Värst är när tycker kan ta platsen bredvid :banghead:, när man bokad fönsterplats (älskar se på utsikten är typ måste när jag åker tåg).
Fast jag blir surtant då
För om jag sätter mig där kan man ge sig fasiken på att nån kommer och ska ha den sen
Så jag säger bara att det där är min plats
 
Försöker intala mig i att det är ok att inte veta. Min morbror är 47 och vet fortfarande inte var han ska bli "när han blir stor" :)
Det är ok. Jag tar mig som exempel: nästan kemist, nästan kriminolog, nästan miljövetare, nästan kommunikatör. landade på IT, media och design.

Jag har under mitt liv tagit alla mina avhoppade utbildningar som misslyckanden och känt att jag svikit mina föräldrar som ville att jag skulle gå klart uni. Gör inte samma misstag som jag, det är verkligen inga misslyckanden och det är helt ok att ändra sig om man kommer på att man vill göra något annat! :up:
Du får ursäkta oombett predikande men jag hade verkligen behövt att någon talade om för mig att det var ok att jag hoppade av utbildningar och inte hade någon aning om vad jag "ville bli" när jag var där i livet, så nu attackerar jag nästan alla som är i den fasen av livet och uttrycker minsta lilla osäkerhet kring detta :):o
 
:down:
Är mycket vaken. Hade velat sova länge i dag men det gick inte pga riklig mens under natten.
Får väl se det som att jag nu har ett par extra timmar att tackla dagen med.
 
Barnet tyckte det var rimligt att gå upp kl 06:00 :meh:
Min mamma är en sån där som sover genom ett världskrig. Jag gick upp själv och tittade på tv. När jag blev hungrig på frukost och mamma inte vaknade åt jag glass framför tvn :rofl:
Mamma har berättat om en gång när jag tydligen hade ätit ett helt storpack med pinnglass, var glasskladd och papper över hela vardagsrumsbordet och bakom soffan (gömde mig för Morran där:o:D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 925
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 525
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 993
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp