Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG-20200814-WA0020.jpg

Då kör vi!
 
Har käkat sen middag och druckit bubbel och bara njutit av att vara själv och inte haft några måsten.
Var nyss ute med Vovvi och mötte en flock hjortar. Älskar djurlivet, naturen och lugnet här! ❤️
Fick vi köpa loss det här hade det ju varit drömmen!
 
Vi åt också bara kallt idag, pepparlax-sallad :d
Jag har precis kommit upp från dagens sista bad i sjön, för nu börjar det skymma och då vill jag inte simma mer. Men jag hade kunnat lega i hur länge som helst, sååååå skönt :up:
Men ett glas vin och lite chips är inte fel det heller ;)
 
Resultatet av dagens veterinär besök. Fröken är arg som ett bi och tycker det är sjukt obehagligt med dränet så hon försöker kasta sig runt för att komma åt det. Hon får bo i badrummet i ett par dagar för hon kan inte gå ordentligt samt att hon kissar och bajsar hej vilt överallt just nu. Hon är inte alls glad över att jag måste pilla och tvätta rent ett par gånger varje dag.
8C944BAB-20DF-4C03-9381-AEE2FAF778F8.jpeg
 
Mår kasst och funderade på att åka in till akutpsyk. Packade ryggsäcken. Men tänkte att jag skulle ge det en chans till, så tog en lång iskall dusch. Och det hjälpte mot ångesten ihop med lite extra benso.
Så tänker försöka stanna hemma och sova inatt, förhoppningsvis hår det släppt imorgon, annars får jag åka in då. Eller om det blir värre inatt.

Jag vill vara frisk, så less på detta nu. Mått bättre på dagarna ett tag nu, så får väl trösta mig med det.
 
Haha.
Jag har tagit upp all lök från trädgårdslandet. Den ligger på tork på altanen.

Vändemig nyss om och ser att herr hund snott en rödlök och omsorgsfulls skalat den!! :laugh:
Han har inte tuggat på den (tack och lov) bara skalat. Så det är bara att ta fram dammsugaren och suga rent golvet.

Hundskrälle. Han är en smula understimulerad när matte orkar minimalt i värmen
”Nej men jag har lite tråkigt, tror jag ska ta och skala en lök!” :idea:

:rofl: :rofl: :rofl:

Tillägg: Såg först nu att det var Torsten den lille busen, gjorde det hela ännu roligare :laugh:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 172
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp