Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått och lagt mig, vill bara få sova nu. Om jag inte vore så jäkla överkänslig för typ all medicin skulle jag ta ångestdämpande och/eller nåt för sömnen, men gör jag det kommer jag bokstavligen sova ett dygn i sträck och jag har ju hästar att sköta om så det går inte :cautious:
 
Jag sitter ute på altanen och lyssnar på syrsor (eller snarare vårtbitare) och dricker vin. Vill inte gå in. Vilken tur att jag är vuxen och får bestämma själv.

8399824B-D9AF-4EF0-AEDF-B830A3E625AB.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 061
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
Svar
16
· Visningar
456
Senast: MJLee
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Smådålig i magen
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp