Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästen var naturligtvis suuuperduktig :love: Och VÄLDIGT pigg, kändes som att sitta på en räjserponny (fast större) :rofl:

Däremot börjar jag längta efter frostnätter nu för helvete vad mycket flug-äckel det var :arghh::yuck:

Jag tycker också det är EXTREMT mycket flugor nu?! Visst att det brukar vara flugor, men nu var ponnyn alldeles full på hela mulen på morgon/tidig förmiddag redan!
 
Jippie...min skapligt nya mobil (A40) e skrot. eller iaf skärmen...får lämna in den på mobilrep...den föll ur fick o slog i stentrappen idag men dröjde flera timmar innan skärmen la av...I stallet så var tacksamt att ridbanan inte var så tung idag så jag kunde rida barbacka i alla gångarter där ist...för hade jag ridit ut utan mobil e de väl då nått skulle ha hänt såklart...mutter. Jaja kvalmigt och dant så nöjde mig med en halvtimme men hästen var fin att rida :heart . Och skoj att se sambon på hästryggen, ett år sen sist :p.
 
Läggdags! Mycket tankar som snurrar (och STÖR!), vore fint om det fanns en knapp man kunde stänga av hjärnan med några timmar... Har diverse mediciner som borde kunna vara ett rimligt alternativ (både för sömn och mot ångest) men jag reagerar alltid så överdrivet mycket på all medicin så hela nästa dag blir förstörd och jag blir en zombie. Inte värt det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
258
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 171
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp