Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pfft, inget kan mäta sig med min käcka lilla Seat :love:
Jag tänker mig att köra Saab är ungefär som att köra Volvokombi dvs segt!

Saab är vansinnigt mycket roligare än en Volvo! Jag har en V40 nu och det är en bra bil men den har inte ens i närheten av samma körglädje som Saaben :love:

Vi ska inte gå in på vad jag tycker om Seat... ;) men jag hoppas din har uppvärmt säte iaf! Jag har kört en Seat mitt i vintern utan uppvärmt säte... :cautious:
 
Samma här. Och har gjort samma på en BMW ur 7-serien. Fick läsa manualen på tyska efter att ha rådfrågat 2 lika vilsna kollegor. Ibland har inte användarenkelheten varit i fokus.

(Första generationens semi-keyless, där nyckeln var tvungen att läggas i ett specifikt förvaringsfack som såg ut som ett helt vanligt fack där man kan stoppa småsaker.)

Vi hade någon fransk historia där man skulle stoppa in ett kort på rätt ställe.
 
Jag ska precis hoppa in i duschen efter att ha övat självräddning med flottör med kajaken. Jag kom upp på första försöket. Skönt att veta att det funkar så att flottören inte bara förblir ett pynt i skarpt läge. Jag övade även balans, t.ex. att sitta på aktern bakochfram och paddla, göra ”jorden runt” och att stå på knä bakom sittbrunnen och paddla. Typ som balansövningar på häst, men med paddel istället för tyglar. :laugh:
 
Åt lite pannkakor
Ska dricka kaffe snart
Har så ont i höger benet
Kollar Borgvattnets prästgård på spökjakt.
Så jäkla spännande
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 052
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
Svar
15
· Visningar
422
Senast: MJLee
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp