Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått en vaxpropp och håller med med vaxol sedan igår. Det gör ju inte ont men är störigt som f-n.

---Sedan small det till i tvättstugan precis och en av maskinerna dog med min tvätt inlåst i sig. Så nu får jag försöka jaga reda på fastighetsskötaren (som inte jobbar jour) och vänta in upplåsning av maskin för att få tillbaka blöt tvätt. Vill helst inte att den ska ligga där och ruttna till imorgon eller när nu tvättmaskinsreparatören kan komma i veckan.

Finns det något smidigt sätt att övertala en låst maskin att öppna luckan?

Den bara blickar felindikation. Jag har försökt det vanliga, avstängning och nystart, avstängning och start på nytt tvättprogram, stänga av elen till den maskinen och nystart. Det blir bara blink blink.
 
Fått en vaxpropp och håller med med vaxol sedan igår. Det gör ju inte ont men är störigt som f-n.

---Sedan small det till i tvättstugan precis och en av maskinerna dog med min tvätt inlåst i sig. Så nu får jag försöka jaga reda på fastighetsskötaren (som inte jobbar jour) och vänta in upplåsning av maskin för att få tillbaka blöt tvätt. Vill helst inte att den ska ligga där och ruttna till imorgon eller när nu tvättmaskinsreparatören kan komma i veckan.

Finns det något smidigt sätt att övertala en låst maskin att öppna luckan?

Den bara blickar felindikation. Jag har försökt det vanliga, avstängning och nystart, avstängning och start på nytt tvättprogram, stänga av elen till den maskinen och nystart. Det blir bara blink blink.
Dra ur kontakten, vänta typ 15-20min. Kan fungera!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 733
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 547
Senast: orkide
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
643
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp