Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte göra så mycket arbete nu.. Har fått en "uppdragsbeskrivning" kring vad jag ska göra på praktiken men måste invänta godkännande om jag tänker rätt kring vad jag ska göra, för jag har fortfarande inte fått inloggningsuppgifter som gör att jag får tillgång till en mejl och liknande.. Det behövs för att begära ut vissa uppgifter som jag behöver till min undersökning (mer seriöst än om förfrågan kommer från en gmail-adress liksom). Tur att jag jobbar hemifrån så jag passade på att röra ihop lite köttfärsås medan jag avvaktar svar.
 
Ja!
"Vi följde den här stjärnan för det här? En rosa liten klump? Du kan ta den där stjärnan och stoppa upp den i..." :rage:

Märkte det andra efter det :D Vilket gör min story om att de spetsat jesubarnet med en betlehemspåle ännu mer skruvad :rofl:
Ja spontant känner jag mig väldigt nöjd. Jag har aldrig köpt en ljusstake förut i hela mitt liv så det känns bra att göra debut med just den! 😂
Ser ut som att de tre vise männen är redo att ge barnet sina medhavda gåvor 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 738
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 550
Senast: orkide
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp