Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorgon ska jag till sköterskan igen. De har massa restriktioner/andra rutiner nu pga Corona så jag är så nervös för att öht komma in och komma till rätt ställe så jag kan inte ens försöka tänka på om det är nåt särskilt jag ska komma ihåg eller så :cautious: Så mitt mål blir att öht ta mig dit.
 
Nyfiken: vad var det han ville ha?

Jag kände inte igen namnet på medicinen tyvärr och har glömt nu.
Apotekaren vände datorskärmen mot mannen för att visa att det inte fanns recept. Då sa mannen att han hämtat den där förut. Det kunde ju apotekaren se i registret att han inte gjort och visade honom.
Apotekaren erbjöd sig också ringa mannens doktor och fråga. Men det fick han inte.
 
Dricker kaffe och känner stor lättnad.
Båda mina chefer vet att jag vill säga upp mig av personliga skäl och för att satsa på mer relevanta arbeten. Har även pratat med en arbetskollega om detta, och att det inte är arbetsplatsen utan berättat ett av de större skälen till mitt val. Det gör inget om det kommer ut på arbetet, utan då kanske de t om förstår precis som hon gjorde :heart
 
Jag kollar mycket på en youtuber som bor tillsammans med sitt ex och sin man... i samma lägenhet! :nailbiting:
Fruktansvärda tanke! :D
Hon får också mycket reaktioner, men de verkar ha en bra relation alla tre och har kul i hop. Fattar inte varför det ska vara så känsligt. Så länge alla är glada och nöjda liksom.

Forsta gangen jag var hem till min basta kompis i Sverige promenerade jag forbi hennes bil, dar hennes ex (barnens pappa) och hennes nuvarande hjalptes at for att fa igang den igen. Barnen gick emellan precis som de ville och aven om de hade nagon sorts skema sa gick det bra att andra om ingen hade nagot extra bestamt. Det var det absolut mest fantastiska jag sett ... aven nu, sa har mycket langt senare.

Sedan traffade exet en ny kvinna och da brot allt ihop. Det blev istallet den varsta soppan jag sett, dar han ignorerade ett av sina barn och holl undan det andra for min kompis sa hon inte fick traffa sitt barn pa manga ar ...
 
Vi hade planerat projekt matlagning som tar en evighet för ikväll. Men båda är så jäkla trötta. Så nu åkte sambon och hämtade pizza istället. Så skönt!
Hade tänkt äta rester av tårta ikväll. Men med en pizza i magen lär jag inte orka. Sambon how ever kanske då iaf kan bli mätt med den kombon. 😂
 
Jag har precis landat i soffan hos min bror. Han har lovat att bjuda på mat. Frågade om jag hade steksnöre hemma att ta med. Vad fan tror han? Garanterat inget jag behöver när jag slantar banan i yoghurten, steker min Felix pyttipanna eller äter halloumisallad från stammishaket. Jag fick stanna till i mataffären på vägen. :p
 
Mötet idag kändes kasst och jag har gråtit sedan dess. Inte nog med det så kommer enhetschefen från öppenpsyk hit imorgon bitti och ska prata med mig om hur psykiatrin fungerar. Livrädd för att han ska skälla ut mig för att jag ber om för mycket hjälp.

Har ju sett i dina inlägg hur mycket du kämpar. Jag hoppas så mycket att det kommer gå bra och blir ett bra, konstruktivt samtal. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 885
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 359
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 757
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 581
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp