Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på va vi ska äta i helgen. Är lite inne på att eventuellt göra moussaka ena dan, men lite kluven till den andra. Bästa är när det blir rester så vi kan ha me till jobbet. Ska även laga nån mat som e enkel att göra på måndagen också.
Kanske köpa laxfiléer, potatis å nån god sås ena dan.
Är lite inne på fläskfilé och potatisgratäng eller något annat, får lite idétorka mellan varven.
 
Var och simmade tidigt i morse, härligt lite folk när man kommer strax efter 06. Simmade mina 1500 men kände att jag lätt kunnat simma 500 till, tänkte spara det till i morgon men som vanligt som ändras planerna och det får bli nästa vecka istället. Blir en kontorsdag hemma istället och sen 07-19:30 fredag - söndag med skiftet.

Nästa vecka tänker jag bara jobba två kontorsdagar hemma istället och vara ledig resten. :up:
 
Käkar lamminnerfile för typ tredje dagen i rad. Mmmm den är så mör och blodig och fin stekyta… 🤤🤤🤤🤤
Ja jag har verkligen ett intressant liv som kommer förstår 🙄🙄🙄
Jag råkade även se mig själv i spegeln. HUR kan en människa vara så ful?! Är fan inte okej 😂

Du är inte ful :heart

Men just nu är du sjuk och då ser och känner sig en inte så himla häftig.
 
Jahaja. Släpade mig till källaren. Såhär ser det ut nu i källargången utanför min ateljé. De snälla bygg-killarna har flyttat mina tavlor till en säkrare plats nu för imorgon ska de bila sig in i ateljen.
2B49C1E8-E82B-410F-9913-BB3B1AD5E7EC.jpeg
 
Men oj, Be Quiet! Företaget som tillverkar cpu kylaren (Pure Rock) ska skicka mig en skruv för att ersätta den som jag haft bort.

Minus sidan - min lilla ersättningsdator meddelade mig att batteriet på moderkortet är nästan slut så jag behövde öppna den och byta batteri - micro atx är hopplösa, särskilt när man behövde lyfta bort hdd/dvd och sedan aggregatet. Byta batteri sätta tillbaka allting och det inte går riktigt i på framsidan. Så har lämnat den naken och får pyssla med det när min riktiga dator är på plats. Känner mig just nu som en datornörd med datorer i delar över hela golvet.

Jag är inte helt så inkompetent som det verkar, men jag klagar när något går fel inte allt som går rätt.

20211013_211441 (2).jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 770
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 294
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
621
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
612
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp